γράφει ο

Βύρων Δημητριάδης

 

“...Οι διαδηλώσεις για τα Τέμπη αποτελούν μια μεγάλη διαιρετική τομή, για να αλλάξουν την ατμόσφαιρα, άλλαξαν τις συμπεριφορές, άλλαξαν και τους συσχετισμούς... Μετά τις διαδηλώσεις για τα Τέμπη, ο νέος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κων. Τασούλας υιοθέτησε το σύνθημα των διαδηλώσεων για “Δικαιοσύνη” και έκανε λόγο για τη “Μεγάλη απαίτηση”...”. Είναι από το άρθρο του Μανώλη Κοττάκη με τίτλο: “Συντακτική Συνέλευση τα Τέμπη” (“ΕΣΤΙΑ” 16/3).

 

Ολόκληρη η φράση του Τασούλα είναι ως εξής: “...Έχει ήδη διατυπωθεί μια μεγάλη απαίτηση. Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών εκφράζεται η μεγάλη απαίτηση για την απόδοση δικαιοσύνης για ένα σύγχρονο κράτος. Και όταν εκφράζεται μια μεγάλη απαίτηση από την κοινωνία πρέπει να έρθει η σειρά της μεγάλης ανταπόκρισης...”!!!

 

Μας κοροϊδεύει χωρίς να κοκκινίζει: πώς είναι δυνατόν να τα πιστεύει όταν ο ίδιος ως Πρόεδρος της Βουλής εξαφάνισε τη δικογραφία που του παρέδωσε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία σχετική με την κλοπή των κονδυλίων σε τέτοιο βαθμό ώστε να καταστεί αδύνατο να υλοποιηθεί η “Σύμβαση 717” -μεταξύ των 23 κατηγορουμένων υπάρχουν και τα ονόματα δύο υπουργών: Σπίρτζη και Κ. Αχ. Καραμανλή.

 

Είναι αδύνατον. Επομένως έχουμε να κάνουμε με πολιτικό απατεώνα που με την πράξη του αυτή μετατρέπεται σε οικονομικό δολοφόνο.

 

“... Ο Πρωθυπουργός -συνεχίζει ο Μανώλης Κοττάκης- από την πλευρά του διακήρυξε ότι θα εντάξει την αναθεώρηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών στο Νέο Σύνταγμα... βάζει στο τραπέζι έως και την αλλαγή του τρόπου επιλογής της ηγεσίας της Δικαιοσύνης... Το πολιτικό σύστημα κάνει βήματα πίσω, για να μην το “πνίξει” το ποτάμι...”.

 

Μάλλον με ελιγμό α λα “Γατόπαρδο” (βλ: “θασιακή” 28/1/25) μοιάζει: “...Το μεγάλο πρόβλημα για τους προνομιούχους εμφανίζεται κατά την στιγμή που αποκτούν μια πλήρη επίγνωση της συστημικής κρίσης -αν και όταν εντέλει την αποκτήσουν και ενσωματώσουν πλήρως την προσδοκία της στις λειτουργικές τους μεθόδους. Στο σημείο αυτό, το πιθανότερο είναι ότι θα επιζητούσαν να εφαρμόσουν την αρχή ντι Λαμπεντούζα (Giseppe Tomaci di Lampedusa) -ν' αλλάξουν τα πάντα (ή να φαίνεται πως αυτό κάνουν). Αυτό είναι φοβερά σύνθετο...” -γράφει στο περίφημο βιβλίο του: “ΟΥΤΟΠΙΣΤΙΚΗ ή Αλλιώς Ιστορικός Επίλογος για τον 21ο αιώνα” 2007, ο αμερικανός Κοινωνιολόγος Immanuel Wallerstain.

 

Το σχόλιο της 11/3/25 “Συντακτική Συνέλευση” είχε ως αφορμή την “...απόλυτη οικειοποίηση από την Ελληνική Συντεταγμένη Πολιτεία της ναζιστικής τεχνικής της “αντεστραμμένης απόδοσης κατηγορίας”: “...Μια διεφθαρμένη Πολιτεία υπό την ηγεσία ενός φυρερίσκου όπως είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης που έχει επιβληθεί χρησιμοποιώντας τη διαβλητή κοινοβουλευτική πλειοψηφία για να ακυρώσει Σύνταγμα και Θεσμούς.

 

Εναντίον τίνος επιτίθεται η αντιδημοκρατική Συντεταγμένη Πολιτεία του Κυβερνήτη της χώρας κραδαίνοντας ναζιστικά όπλα;

 

Ποιος είναι ο εχθρός της; Είναι η λαϊκή Συντακτική Συνέλευση της 28ης του Φλεβάρη 2025...”.

 

Εφόσον εχθρός της Συντεταγμένης Πολιτείας είναι η Συντακτική Συνέλευση θα πρέπει να διαπιστώσουμε εάν πράγματι τα “... βήματα του πολιτικού συστήματος είναι προς τα πίσω...” -κάτι που προϋποθέτει χρονική συνέχεια:

 

Λίγες ημέρες πριν την 28η του Φλεβάρη 2023 ο Κώστας Αχ. Καραμανλής ως Υπουργός Μεταφορών υποστηρίζει στη Βουλή: “...Μια υπεύθυνη Πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών... διασφαλίζουμε την ασφάλεια των τρένων...”!!!

 

Λίγες ημέρες μετά την 28η του Φλεβάρη 2023 ο Άδωνις Γεωργιάδης στην TV: “...Είσαι Υπουργός Μεταφορών. Μπορείς να πας στη Βουλή και να πεις ναι, έχουν πρόβλημα ασφάλειας τα τρένα; Αν το πεις αυτό δεν θα μπει αύριο άνθρωπος στα τρένα...”!!!

 

Η “λογική” του Πολιτικού Οικονομικού δολοφόνου που επικαλέστηκε ο Άδωνις, εμφανίστηκε τώρα τελευταία σπάζοντας, λες, τη “σιγή ασυρμάτου” που για δύο περίπου χρόνια είχε επιβληθεί.

 

Με αφορμή το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ στην “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ” 2/3/25 έχουμε συνέντευξη του Προέδρου του Χρήστου Παπαδημητρίου:

 

Δημοσιογράφος: “... θα έπρεπε να σταματήσει να λειτουργεί ο σιδηρόδρομος μέχρι να αποκατασταθούν τα προβλήματα;...”

 

Χ. Παπαδημητρίου: “...Αυτό θα ήταν η εύκολη λύση. Σταματούν τον σιδηρόδρομο, δεν έχω κανένα κίνδυνο και τρέχω πιο γρήγορα τα έργα (17 έχει προτείνει). Από την άλλη, αυτό θα είχε τεράστιο οικονομικό κόστος και κόστος εντυπώσεων για τη χώρα μας...”!!!

 

Να τη και πάλι η “λογική” του Οικονομικού δολοφόνου, αυτή τη φορά σε αντιπαράθεση με μια “εύκολη λύση”.

 

Στην “Καθημερινή” 23/2/25 διαβάζουμε την πρώτη σημαντική αστική απόφαση από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών που υποχρέωσε τον ΟΣΕ και την Hellenic Train να καταβάλουν αποζημίωση 800.000 ευρώ στην οικογένεια Ελεγκτή που έχασε τη ζωή του στα Τέμπη:

 

“...Δεδομένου ότι όπως αποδείχθηκε δεν λειτουργούσαν τα προσήκοντα συστήματα ασφαλείας και συνακόλουθα δεν λειτουργούσαν σωστά οι σιδηροδρομικές γραμμές, δεν έπρεπε να πραγματοποιούνται κατά τον κρίσιμο χρόνο τα δρομολόγια...” -Απόφαση 966/2024 του Μον. Πρωτοδικείου Αθηνών.

 

Η πιο “εύκολη λύση” ήταν να “γράψουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι” την απόφαση του δικαστηρίου, στο όνομα του “τεράστιου οικονομικού κόστους”.

 

Και μη μου πείτε, τώρα, ότι η σφηγκοφωλιά του Ιστορικού Αναθεωρητισμού η “Καθημερινή” και ο δημοσιογράφος της επηρεάστηκαν από την 966/2024.

 

Στη συνέντευξή του μετά την πρώτη μεγάλη Λαϊκή Συντακτική Συνέλευση του Γενάρη ο Μητσοτάκης(!) υποστήριξε ότι οι πόλιτες ζητούν: “... να μάθουν την αλήθεια, να αποδοθεί δικαιοσύνη και να τιμωρηθούν οι ένοχοι... να εξασφαλίσει η κυβέρνηση ότι μια τέτοια τραγωδία δεν θα ξανασυμβεί και να αποκτήσει η Ελλάδα σύγχρονα, ασφαλή, αξιόπιστα ευρωπαϊκά τρένα...”!!!

 

Η “Καθημερινή” 2/2/25 -μυστήριο πώς- πήρε τοις μετρητοίς τα όσα είπε ο Μητσοτάκης(!) κι εμφανίστηκε με Κύριο Άρθρο υπό τον τίτλο: “Μαύρη Τρύπα” -ίσως στην γκεμπελική παραπληροφόρηση;-.

 

“...Όσο για τον σιδηρόδρομο, το γεγονός ότι παραπαίει, δύο χρόνια μετά το δυστύχημα, δείχνει ότι οι αρμόδιοι έχουν αποτύχει πλήρως. Αποδεικνύει όμως και μια αλήθεια που κανείς Πρωθυπουργός δεν θέλει να ακούσει: Όταν ένας φορέας βυθίζεται σε τέλμα, είναι καλύτερο να τον κλείσεις και να τον ξανανοίξεις σε νέα βάση. Αλλιώς παραμένει μια μαύρη τρύπα που παράγει διαφθορά, καταπίνει κονδύλια και ενίοτε και ζωές...”!!!

 

Περίπτωση που μας βοηθά να καταλάβουμε το ναζιστικό εργαλείο της “αντεστραμμένης απόδοσης κατηγορίας”, αλλά, και το “Κύριο Άρθρο” της 16/3/25: “...Η νέα κυβέρνηση... έχει δύο χρόνια μπροστά της για να κερδίσει το δύσκολο στοίχημα...”!!!

 

Κι αυτό γιατί ο Πρωθυπουργός με την ανάρτηση της Κυριακής προανήγγειλε: “... άρτια και ασφαλή γραμμή Αθήνας-Θεσ/νίκης έως το 2027...”!!!

 

Όπως και να 'χει, εδώ, ομολογεί πως σήμερα η γραμμή αυτή δεν είναι ασφαλής. Ουσιαστικά λέει ότι κάθε δρομολόγιο τρένου είναι και μια δολοφονία που αποτράπηκε, τελικά, από τύχη.

 

Με το επιχείρημα του “2027” επιβεβαιώνει για άλλη μία φορά το δόγμα των οικονομικών δολοφόνων που πετσοκόβουν δαπάνες προς το κοινωνικό κράτος που ισχύει επί των ημερών του Μητσοτάκη για τα πάντα από την υγεία μέχρι τις πυρκαγιές και είναι η βάση της “λογικής” του “112”: “...Έχεις ενημερωθεί. Αν σου συμβεί κάτι εσύ είσαι ο μόνος υπεύθυνος...”.

 

Με άλλα λόγια, η κυβέρνηση των οικονομικών δολοφόνων, “... ομολογεί τα μελλοντικά εγκλήματά της που η αποτροπή τους -όπως γράφει ο Θωμάς Τσαλαπάτης στην “ΕΠΟΧΗ” 15/3- μπορεί να είναι αποκλειστικά θέμα τύχης...”.

 

Κι εμείς; Ας προσέχαμε;! Όχι βέβαια μετά τις Λαϊκές Συντακτικές Συνελεύσεις και τη δυναμική των Κοινών των Ελλήνων που διαφάνηκε.

 

Εμείς, τώρα, προσπαθούμε να αναγνωρίσουμε τον φασισμό (με τη μορφή σήμερα νεοναζισμού) από το πόσους έχει σκοτώσει και όχι από το πώς τους σκοτώνει.