Ανακοίνωση εξέδωσε η Λαϊκή Συσπείρωση με αφορμή την έναρξη λειτουργίας των νέων διοδίων στην Καβάλα.

 

Τα νέα διόδια στα ανατολικά της πόλης (από αύριο) έρχονται να ολοκληρώσουν – όσο αφορά την Καβάλα - το έγκλημα που συντελείται σε ολόκληρη την Εγνατία, την οποία «προικίζουν» διαδοχικά όλες οι κυβερνήσεις, ώστε να ιδιωτικοποιηθεί με «εξασφαλισμένα» έσοδα για τον «ανάδοχο», από τις τσέπες του λαού. Μια Εγνατία που την έχουμε χρυσοπληρώσει διπλά και τριπλά, από την κατασκευή ως και τη λειτουργία της.

 

Μόνο στα γεωγραφικά όρια της ΠΕ Καβάλας, πλέον θα λειτουργούν δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων (Μουσθένη, Νέα Καρβάλη) και δύο πλευρικοί (Άγιος Ανδρέας, Άσπρη άμμος)! Ακόμα ένα χαράτσι προστίθεται στα τόσα άλλα, που μαζί με την αύξηση των τιμών στα καύσιμα, καθιστούν απαγορευτική τη μετακίνηση στην Εγνατία και αυξάνουν την πιθανότητα οι οδηγοί να «επιλέγουν» το παλιό και ασυντήρητο εθνικό δίκτυο, με τους κινδύνους που αυτό έχει.

 

Οι ευθύνες των κυβερνήσεων είναι μεγάλες, αλλά εξίσου μεγάλες είναι και οι αυτές των τοπικών αρχών (δημοτικών και περιφερειακών), που για χρόνια καλλιεργούσαν τον εφησυχασμό και τον αποπροσανατολισμό. 

 

Όλων αυτών των, σε άλλες εποχές, «λαλίστατων» Δημάρχων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που τώρα «κατάπιαν τη γλώσσα τους»! Αυτών που, όταν ο λαός της Καβάλας και του Παγγαίου ξεσηκωνόταν ενάντια στο έγκλημα των διοδίων, έδιναν τα «αγωνιστικά» τους ρέστα, διεκδικώντας να «καεί η αυλή του γείτονα», αφού πρότασσαν το αίτημα «όχι σε αυτά τα διόδια» (πρώτα Μουσθένης, έπειτα Νέας Καρβάλης)! Για δε τους συμβούλους του ΣΥΡΙΖΑ, το όνειδος είναι διπλό, αφού στήριζαν τέτοιου είδους αιτήματα και ταυτόχρονα καλλιεργούσαν αυταπάτες για τα «ηλεκτρονικά διόδια» που δήθεν είναι «δικαιότερα»!

 

Ο λαός της Καβάλας και όλης της περιοχής μπορεί πλέον να δει καθαρά ποιος του έλεγε αλήθεια και ποιος όχι. Να βγάλει τα συμπεράσματά του και να απορρίψει τις νέες αυταπάτες που σερβίρουν νυν και επίδοξοι «σωτήρες», αυτοδιοικητικοί παράγοντες και κόμματα που θυμήθηκαν την «απαλλαγή των Καβαλιωτών» από τα πλευρικά διόδια!

 

ΥΓ: Πρέπει να είναι τελικά ικανοποιημένες διοίκηση Δήμου και Περιφέρειας, δημοτικές και περιφερειακές παρατάξεις, που κατάφεραν με τον «ηρωικό τους αγώνα», ο σταθμός να κατασκευαστεί τελικά λίγα μέτρα παρακάτω από εκεί που αρχικά είχε σχεδιαστεί!