Την ανακοίνωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας και βουλευτή Καβάλας Νίκου Παναγιωτόπουλου σχετικά με τα σχολεία της Καβάλας σχολιάζει η Τομεακή Επιτροπή Καβάλας του ΚΚΕ λέγοντας πως πρόκειται για «κατορθώματα» του υπουργού βάζοντας τη λέξη κατορθώματα σε εισαγωγικά και επισημαίνει πως ο υπουργός «Ο κύριος Υπουργός ας απολογηθεί πρώτα γιατί η κυβέρνησή του υποβάθμισε τα πτυχία των ΕΠΑΛ και μετά ας επιχαίρει για τα ... λυόμενα»

 

Ακολουθεί όλο το κείμενο της ανακοίνωσης 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΤΟΜΕΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΑ "ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ" ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

 

Αν δεν μιλούσαμε για τη μόρφωση των παιδιών του λαού, θα εκλαμβάναμε ως τρολάρισμα την ανακοίνωση που εξέδωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας με το βαρύγδουπο τίτλο "παρέμβαση για την κάλυψη αναγκών των σχολικών μονάδων στο Νομό Καβάλας". 

 

Γιατί χρειάζεται πολύ θράσος η κυβέρνηση και οι υπουργοί της να πανηγυρίζουν και να προσπαθούν να οικειοποιηθούν "μεγάλες επιτυχίες" όπως οι δυο λυόμενες αίθουσες για το ΕΠΑΛ Θάσου και ο σχολικός εξοπλισμός σε 4 Δημοτικά Σχολεία στους Δήμους Παγγαίου και Καβάλας.

 

Φαίνεται πως ο κύριος Παναγιωτόπουλος ζήλεψε τις αντίστοιχες περυσινές μεγάλες επιτυχίες του κυβερνητικού βουλευτή Λαζαρίδη!

 

Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές αναρωτιούνται: να αισθανόμαστε και ευγνωμοσύνη για το γεγονός ότι τα σχολεία μας ξεκίνησαν εδώ και μια εβδομάδα χωρίς τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό, με ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, χωρίς κανένα μέτρο για την αραίωση των μαθητών ανά τάξη; 

 

Όλο το καλοκαίρι η κυβέρνηση δεν προλάβαινε να ασχοληθεί γιατί προετοίμαζε το μεγάλο φαγοπότι των επιχειρηματικών ομίλων από το Ταμείο Ανάκαμψης; 

 

Οι κύριοι της κυβέρνησης και οι επίδοξοι αντικαταστάτες τους ας το καταλάβουν: ο ελληνικός λαός έχει και την πείρα και τη γνώση για να μην εξαπατάται από τα "καθρεφτάκια και τις χάντρες για τους ιθαγενείς". 

 

Στον 21ο αιώνα με τη δουλειά του και τον κόπο του παράγει τα πάντα και δεν θα συνεχίσει να ανέχεται να του μοιράζουν ψίχουλα. Αντί για σύγχρονα σχολικά κτίρια, λυόμενα. 

 

Αντί για ουσιαστική μόρφωση, κυνήγι δεξιοτήτων, κατηγοριοποίηση, ημιμάθεια, κόφτες (ελάχιστη βάση εισαγωγής, τράπεζα θεμάτων) για την πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση για να ανεβαίνουν οι μπίζνες και τα κέρδη φροντιστηρίων και κολεγίων.

 

Οι ελπιδοφόροι αγώνες μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών που ξεκίνησαν ανοίγουν το δρόμο της διεκδίκησης του σχολείου που έχουμε σήμερα ανάγκη και που μπορούμε να αποκτήσουμε σύμφωνα και με τις δυνατότητες της εποχής.

 

Κανένας συμβιβασμός με την κυβερνητική κοροϊδία!

 

ΥΓ: Ο κύριος Υπουργός ας απολογηθεί πρώτα γιατί η κυβέρνησή του υποβάθμισε τα πτυχία των ΕΠΑΛ και μετά ας επιχαίρει για τα ... λυόμενα!