γράφει ο

Τάσος Αποστολίδης 

 

Στον «αέρα» είναι η νέα διαφημιστική καμπάνια της Θάσου με το σλόγκαν «Thassos Always Ready» (Θάσος πάντα έτοιμη) η οποία στοχεύει στο να περάσει το μήνυμα του covid ready προορισμού σε όλους τους δυνητικούς τουρίστες. Το λογότυπο που επενδύει οπτικά την καμπάνια είναι ο χάρτης της Θάσου με μια καρδιά στο κέντρο και προφανώς απευθύνεται σε όσους την αγαπούν και την εμπιστεύονται κάθε χρόνο για τις διακοπές τους. 

 

Δείτε την ιστοσελίδα και τις σελίδες σε Facebook & Instagram

 

Η σελίδα είναι μεταφρασμένη σε 9 γλώσσες και πέρα από τις ομορφιές του τόπου που παρουσιάζονται σε βίντεο και φωτογραφίες, περιλαμβάνει όλους τους απαραίτητους τηλεφωνικούς αριθμούς που πιθανώς χρειαστεί κάποιος επισκέπτης, για τις υγειονομικές και όχι μόνο αρχές. Εθελοντές μετέφρασαν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας: Άρτεμις Γαβριήλ (Αγγλικά), Marios Schwab (Γερμανικά), Florenta Gabriela Pircalabu (Ρουμανικά), Lyubozar Dimitrov (Βουλγαρικά), Seka Vujicic Sikoudi (Σερβικά), Θωμαή Χριστόφα (Ρωσικά), γραφείο Μαρίας Πολυμέρου (Τσεχικά), Σπύρος Κουτράκης (Ιταλικά), Corry Kuipers (Ολλανδικά). 

 

Η "σύλληψη" της ιδέας

 

Πρόκειται για μια ιδέα του Αναστάση Μπίλια, επιχειρηματία του νησιού και μέλους της διοίκησης του Επιμελητηρίου Καβάλας, ο οποίος ανέπτυξε το σκεπτικό του στον επίσης Θάσιο -αλλά κάτοικο Λονδίνου σήμερα- Θωμά Δουκινίτσα. Οι δύο τους συζήτησαν και κατέληξαν στο πως θα πρέπει να πλασαριστεί το νησί στην μετά το lockdown εποχή. 

 

Το κεντρικό βίντεο της Θάσου, η κατασκευή και φιλοξενία της ιστοσελίδας, τα social media και τα γραφιστικά στοιχεία, ακόμη και η πρωτότυπη μουσική, αποτελούν δουλειά του Θωμά Δουκινίτσα που δώρισε στον τόπο του, όπως έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν για πρωτοβουλίες συλλογικών φορέων της περιοχής. Σήμερα ο Θωμάς εργάζεται σε δορυφορικό τηλεοπτικό δίκτυο, έχοντας αναπτύξει ακόμη περισσότερο τις δεξιότητές του στην εικόνα. 

 

 

 

 

Όπως είπε σχετικά ο Αναστάσης Μπίλιας, η δράση αυτή τελεί υπό την αιγίδα όλων των τοπικών φορέων και συγκεκριμένα του Δήμου Θάσου, του Επιμελητηρίου Καβάλας, του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου, της τοπικής Ένωσης Ξενοδόχων και του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Δωματίων ενώ στην ιστοσελίδα υπάρχουν και σύνδεσμοι για το Νοσοκομείο Καβάλας, την Πολιτική Προστασία και τον ΕΟΔΥ

 

Η όλη πρωτοβουλία είναι αποτέλεσμα των προτάσεων που έπεσαν στο τραπέζι κατά τις διαδοχικές συσκέψεις εκπροσώπων των τοπικών φορέων, στις οποίες ο κ. Μπίλιας, και ως πρόεδρος του τμήματος Τουρισμού του Επιμελητηρίου Καβάλας, ορίστηκε ως επικεφαλής της προσπάθειας.

 

 

 

 

Η σελίδα, πέρα από το βίντεο του Θωμά Δουκινίτσα, έχει ενσωματώσει και τα τρία βίντεο που έφτιαξε για τη Θάσο σε προηγούμενες δράσεις η Discover Greece, η online ταξιδιωτική πλατφόρμα της Marketing Greece

 

 

Επιπλέον του φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού, στη σελίδα μπορεί να βρει κανείς κι ένα πλαίσιο προφίλ για το facebook το οποίο συστήνεται να χρησιμοποιήσουν όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού στο νησί. 

 

 

 

Γιατί επιλέχθηκε το Always Ready

 

Στη νέα καμπάνια που ήδη «τρέχει» αποφασίστηκε να μην χρησιμοποιηθούν όροι όπως «covid» ή «safe» που θα μπορούσαν να προκαλέσουν αντίστροφες εντυπώσεις αλλά επιλέχθηκε η ετοιμότητα που περιγράφει μια κατάσταση παγιωμένη στο νησί, κάθε χρόνο, ασχέτως πανδημίας, αλλά καλύπτει και αυτή τη δύσκολη περίοδο. 

 

Το σλόγκαν προέκυψε από τις διαβεβαιώσεις περί απόλυτης ετοιμότητας που έδωσαν κατηγορηματικά οι εκπρόσωποι των τοπικών αρχών, της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, του Λιμεναρχείου αλλά κυρίως του Κέντρου Υγείας Πρίνου, το οποίο έχει καταρτίσει από πολύ νωρίς ένα πλήρες επιχειρησιακό πλάνο για άμεση αντιμετώπιση κάθε προβλήματος, λειτουργώντας μονάδες covid και ειδικό ασθενοφόρο. 

 

Έτσι ο όρος ready καλύπτει και κάθε πιθανό κίνδυνο αλλά και το επίπεδο ετοιμότητας των τοπικών επιχειρήσεων για υποδοχή των φιλοξενούμενων και παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, έχοντας προηγουμένως κρατήσει μια υποδειγματική στάση στην τήρηση των μέτρων ασφάλειας. 

 

 

Στο καλωσόρισμά του, ο δήμαρχος Λευτέρης Κυριακίδης αναφέρει: «Αγαπητέ επισκέπτη, σε καλωσορίζω στο όμορφο νησί της Θάσου. Σε ευχαριστώ που επέλεξες και φέτος το καταπράσινο νησί μας για τις διακοπές σου. Κύριο μέλημα δικό μου αλλά και όλων των πολιτών της Θάσου είναι να μεριμνούμε για την ασφαλή και ευχάριστη διαμονή σου. Τολμήσαμε και κερδίσαμε μέσα από τη συνεργασία και τη συλλογική προσπάθεια το στοίχημα αυτό. Για αυτό το σύνθημα μας είναι #ThassosAlwaysReady»

 

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, εκτυπώνονται καρτέλες με QR code που παραπέμπει στη σελίδα της δράσης, ώστε οι επισκέπτες να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες, είτε μέσα στα φέρι, είτε στις επιχειρήσεις του νησιού τις οποίες επιλέγουν. 

 

Αυτό που απομένει τώρα είναι ορισμένοι τοπικοί φορείς να διαθέσουν χρήματα ώστε να γίνει η απαραίτητη εντατική καμπάνια στις χώρες στόχους. Το υλικό προβολής είναι έτοιμο (ετοιμάστηκε ταχύτατα και είναι 100% δωρά). Τώρα κάποιοι πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη…

 

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ