Σε ανακοίνωσή του, ο Δήμος Καβάλας καλεί τους δημότες να προσέλθουν εγκαίρως στο Τμήμα Εσόδων, μέχρι το τέλος του 2018, προκειμένου να δηλώσουν τα ακίνητα τα οποία έχουν κάνει διακοπή στην ΔΕΗ για να απαλλαχθούν από τα Δημοτικά Τέλη. Επισημαίνει ωστόσο ότι το κάλεσμα αφορά και την τακτοποίηση σε πιθανή εκκρεμότητα στο ΤΑΠ.

 

Η ανακοίνωση του Δήμου Καβάλας περιλαμβάνει και το σχετικό κείμενο του Νόμου 4555/18 (ΦΕΚ 133/19.07.2018 τεύχος Α'), που είναι και γνωστός ως «Κλεισθένης».  

 

Άρθρο 222
Τροποποίηση του άρθρου 3 παρ. 1 του ν. 25/1975 (Α' 74)
 

1. Τα δύο τελευταία εδάφια της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 25/1975 (Α' 74), όπως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 5 του ν. 3345/2005 (Α'138), αντικαθίστανται ως εξής:
«Ακίνητα, στα οποία διακόπτεται η ηλεκτροδότηση, απαλλάσσονται από την καταβολή ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, από την ημερομηνία υποβολής δήλωσης του ιδιοκτήτη τους ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού προς τον οικείο δήμο ότι δεν ηλεκτροδοτούνται και ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν.
Μέχρι την υποβολή της ανωτέρω δήλωσης, τα τέλη οφείλονται ανά κατηγορία ακινήτου και καταβάλλονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του από 24.9/20.10.1958 β.δ. (Α' 171).
Εάν, παρά την υποβολή της δήλωσης διαπιστωθεί ηλεκτροδότηση ή χρήση του ακινήτου, επιβάλλεται σε βάρος του υπόχρεου το τέλος που αναλογεί από το χρόνο απαλλαγής και ισόποσο πρόστιμο.»

 

2. Οφειλές από τέλη καθαριότητας και φωτισμού, που αντιστοιχούν σε χρονικό διάστημα μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, κατά το οποίο είχε διακοπεί η ηλεκτροδότηση ενός ακινήτου, σύμφωνα με βεβαίωση του αρμόδιου διαχειριστή δικτύου και αυτό δεν χρησιμοποιούταν, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή του νόμιμου εκπροσώπου του, διαγράφονται ή παραλείπεται η βεβαίωσή τους. Εφόσον η ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση δεν έχει υποβληθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, υποβάλλεται μέσα σε έξι (6) μήνες από αυτήν. Ποσά που έχουν καταβληθεί δεν αναζητούνται.