"Έξοδα ενημέρωσης ή δημοσίων σχέσεων; Πλήθος ερωτηματικών προκάλεσε η αποκάλυψη από την ίδια τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας ότι μια διαφημιστική καμπάνια που εξελίσσεται την περίοδο αυτή αποφασίστηκε χωρίς να τηρηθούν οι νόμιμες διαδικασίες»

Ποσό που συνολικά ξεπερνά τις 19.000€ θα εξοφλήσει ένα “σποτάκι” που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε χωρίς δημόσιο διαγωνισμό, χωρίς να θεσπιστούν προδιαγραφές και στόχοι, χωρίς να τεθούν ποιοτικά κριτήρια. Εννοείται βεβαίως  ότι δεν υπήρξαν προηγούμενες αποφάσεις των δημοτικών οργάνων ούτε ποτέ παραλήφθηκε κάποιο “παραδοτέο” από ειδική Επιτροπή Παραλαβής.

Όλα πρόχειρα, όλα τυχαία, κυριολεκτικά “όπου κάτσει” με τα λεφτά των Καβαλιωτών. Πρόκειται για ένα ακόμη επεισόδιο στη σπάταλη πολιτική δημοσίων σχέσεων της διοίκησης"