Σύμφωνα με την “Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Καβάλας”, γονείς και εκπαιδευτικοί του δημοτικού σχολείου του Αμυγδαλεώνα, με τη στήριξη του Συλλόγου εκπαιδευτικών Π.Ε. Καβάλας, πέτυχαν με κινητοποίησή τους, τον χωρισμό πολυπληθούς τμήματος (26 μαθητές στο τμήμα αρχικά), παρά τους σχεδιασμούς της Διεύθυνσης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που αρχικά είχε τονίσει πως δεν “σπάει” ένα τμήμα με 26 μαθητές.

 

 

Η ανακοίνωση της “Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Καβάλας αναφέρει τα εξής:

“Γονείς και εκπαιδευτικοί του Δ.Σ. Αμυγδαλεώνα, με τη στήριξη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Καβάλας, πέτυχαν με την κινητοποίησή τους (που διήρκησε μια βδομάδα και κορυφώθηκε με παράσταση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας) τη δέσμευση της Διεύθυνσης Π.Ε. για χωρισμό πολυπληθούς τμήματος, παρά τους σχεδιασμούς Δ/νσης και Υπουργείου.

 

Από τη Δευτέρα 2/9 ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου γνώριζε ότι θα εγγραφεί ακόμη ένας μαθητής στην τάξη του πολυπληθούς (25 μαθητές) τμήματος. Εγγράφως την ίδια μέρα ο σύλλογος διδασκόντων ζήτησε από τη Διεύθυνση να χωρίσει το τεράστιο τμήμα ως 26άρι σε δύο λειτουργικά τμήματα. 

 

Η απάντηση που πήρε (προφορικά) ήταν ότι από 26 έως

30 μαθητές το τμήμα δε σπάει και οι “επιπλέον” μαθητές θα φοιτούν σε διπλανά σχολεία. 

 

Τις επόμενες ημέρες έως τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου, παρά τις αγωνιώδεις ερωτήσεις και κινήσεις εκπαιδευτικών και γονέων δε δόθηκε έγκριση στο να εγγραφεί ο μαθητής στο σχολείο. 

 

Σε μεγάλη ανησυχία βρέθηκαν και οι γονείς του μαθητή που επιθυμούσαν να γράψουν το παιδί στο σχολείο όπου ανήκει με βάση τη νέα τους διεύθυνση.

 

Έτσι, στις 9 Σεπτέμβρη, γονείς και εκπαιδευτικοί κλιμάκωσαν τις ενέργειές τους σε μια συνάντηση διαμαρτυρίας στο γραφείο της Δ/ντριας Εκπ/σης Καβάλας. 

 

Ως αποτέλεσμα της αποφασιστικής στάσης που κράτησαν γονείς και εκπαιδευτικοί και παρά την αρνητική στάση που αρχικά υπήρχε από πλευράς της Δ/νσης το θέμα έληξε αισίως αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης. 

 

Είναι μια νίκη της διεκδικητικής στάσης γονέων και δασκάλων. Σε όλη τη χώρα, εκπαιδευτικοί και γονείς αντιστέκονται στη μεγάλη υποβάθμιση των σχολείων και της δημόσιας παιδείας. 

 

Συνάδελφοι, χέρι χέρι με τους γονείς των μαθητών μας θα ανατρέψουμε τα σχέδιά τους, δηλαδή σχολεία υποβαθμισμένα, υποχρηματοδοτούμενα, κατηγοριοποιημένα και “αυτονομημένα” έτσι ώστε να κυνηγάνε χορηγούς και δωρεές.”