Ορίστηκαν με απόφαση του δημάρχου Θάσου Λευτέρη Κυριακίδη οι νέοι αντιδήμαρχοι με θητεία από 01/01/2024 μέχρι και 01/01/2026.

 

Συγκεκριμένα η απόφαση ορίζει τους 7 νέους αντιδημάρχους ως εξής:

 

 

  1. Τον Γεωργίου Ιωάννη του Γεωργίου ως έμμισθο αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες

 

α)της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών,

β)του Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης της Διεύθυνσης

Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης

και γ)του Γραφείου Εσόδων και Περιουσίας του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών

Υπηρεσιών του Δήμου Θάσου και ιδίως:

 

i. Την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες

 

α)της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών,

β)του Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης και

γ)του Γραφείου Εσόδων και Περιουσίας του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Θάσου.

 

ii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ και ιδίως:

 

- την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου,

- την υπογραφή όλων των εγγράφων για τα θέματα προσλήψεων και αποχωρήσεων τακτικού και έκτακτου προσωπικού του Δήμου Θάσου,

- την υπογραφή των μισθοδοτικών καταστάσεων,

- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού,

- τη χορήγηση αδειών του προσωπικού,

- την τέλεση πολιτικών γάμων,

- την εποπτεία και παρακολούθηση των νομικών υποθέσεων του Δήμου,

- την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών,

- τη λειτουργία των ΚΕΠ,

- τα θέματα διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης συνολικά και ιδιαίτερα το συντονισμό των ενεργειών για τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια»,

- την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας,

- τη διευθέτηση θεμάτων και τυχόν υπηρεσιών προς αλλοδαπούς και μετανάστες

και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου.

 

iii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται

στον ισχύοντα ΟΕΥ και ιδίως:

- Εποπτεύει και ελέγχει τα θέματα πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, πολεοδομικών μελετών, τοπογραφικών εφαρμογών, οικοδομικών αδειών και ελέγχου, αυθαιρέτων, τεχνικού αρχείου – γραμματείας της πολεοδομίας και ειδικότερα θέματα Πολεοδομικού Σχεδιασμού μεταξύ των οποίων: την εφαρμογή και τροποποίηση του Σχεδίου Πόλεως, την επέκταση, την τροποποίηση και αναμόρφωση του εγκεκριμένου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου και των Ζωνών Οικιστικού Ελέγχου του Δήμου, την εφαρμογή της ισχύουσας ρυμοτομίας,

- Εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό, τη σύνταξη, την ανάθεση, την εκτέλεση, την παρακολούθηση και την παραλαβή όλων των μελετών, τεχνικών έργων και προμηθειών του ανωτέρω αναφερόμενου τμήματος,

- Εκδίδει και υπογράφει βεβαιώσεις για την ηλεκτροδότηση ή για οποιαδήποτε μεταβολή στην ηλεκτροδότηση των οικοδομικών αδειών, και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία του Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης του Δήμου.

 

iv. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Εσόδων και Περιουσίας του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Θάσου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του Δήμου. και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία του του Γραφείου Εσόδων και Περιουσίας του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.

 

v. Γενικά να προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

 

vi. Γενικά να προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την τυχόν επιβολή προστίμων που αφορούν όλες τις παραπάνω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες, καθώς και για την καλή λειτουργία και αποτελεσματικότητα των σχετιζόμενων οργανικών μονάδων.

 

 

2. Τον Τσολάκη Σταύρο του Κίμωνα ως έμμισθο αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες

 

α)του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης και

β)τις αρμοδιότητες της λειτουργίας της υπηρεσίας άρδευσης των αγροτικών καλλιεργειών του Δήμου Θάσου και ιδίως:

 

 

i. Την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών και της λειτουργίας της υπηρεσίας άρδευσης των αγροτικών καλλιεργειών.

 

ii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης, καθώς και την λειτουργία της υπηρεσίας άρδευσης των αγροτικών καλλιεργειών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ και ιδίως να:

- Εποπτεύει και ελέγχει τα τεχνικά έργα του Δήμου σε όλες τις φάσεις σχεδιασμού και υλοποίησης τους.

- Εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό, τη σύνταξη, την ανάθεση, την εκτέλεση, την παρακολούθηση και την παραλαβή όλων των μελετών, τεχνικών έργων και προμηθειών του ανωτέρω τμήματος.

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις διαδικασίες για την εύρυθμη και αποτελεσματική σύνταξη και υλοποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου.

- Ελέγχει, εποπτεύει και υπογράφει άδειες χρήσεως κοινόχρηστων χώρων, αιγιαλών και πεζοδρομίων, χωρίς από τη χρήση αυτή να αναιρείται ο κοινόχρηστος χαρακτήρας τους.

- Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργειών του Δήμου (συνεργεία ηλεκτροφωτισμού, οικοδόμων, σιδηρουργών, ξυλουργών, ελαιοχρωματιστών και λοιπά συνεργεία).

- Εποπτεύει, ελέγχει και φροντίζει για την συντήρηση και την καλή

λειτουργία των υποδομών του Δήμου (ενδεικτικά αναφέρονται δημοτικά κτίρια, σχολικά κτίρια, σύστημα άρδευσης αγροτικών καλλιεργειών, δίκτυο ηλεκτροφωτισμού και λοιπές υποδομές). και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης και της υπηρεσίας άρδευσης των αγροτικών καλλιεργειών του Δήμου.

 

iii. Γενικά να προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

 

iv. Γενικά να προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την τυχόν επιβολή προστίμων που αφορούν όλες τις παραπάνω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες, καθώς και για την καλή λειτουργία και αποτελεσματικότητα των σχετιζόμενων οργανικών μονάδων.

 

3. Τον Πυρήνα Ευστράτιο του Νικολάου ως έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες

α)της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου (εκτός των αρμοδιοτήτων της λειτουργίας της υπηρεσίας άρδευσης των αγροτικών καλλιεργειών και των αρμοδιοτήτων διαχείρισης και

δράσεων των ζώων συντροφιάς και των αδέσποτων ζώων) και

β) του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θάσου και ιδίως:

 

 

i. Την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες

α)της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου (εκτός των αρμοδιοτήτων της λειτουργίας της υπηρεσίας άρδευσης των αγροτικών καλλιεργειών και των

αρμοδιοτήτων διαχείρισης και δράσεων των ζώων συντροφιάς και των αδέσποτων ζώων)

και β) του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θάσου.

 

ii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου (εκτός των αρμοδιοτήτων της λειτουργίας της υπηρεσίας άρδευσης των αγροτικών καλλιεργειών και των αρμοδιοτήτων διαχείρισης και δράσεων των ζώων συντροφιάς και των αδέσποτων ζώων) και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ και ιδίως:

 

- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο,

- τη φύλαξη, διατήρηση, ανανέωση των δημοτικών Δασών, κοινοτικών

καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, καθώς και την αξιοποίηση του δασικού πλούτου,

- την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και πρασίνου,

- την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.

- Εποπτεύει και ελέγχει τα θέματα Κίνησης -Επισκευής – Συντήρησης Οχημάτων του Δήμου.

- Εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό, τη σύνταξη, την ανάθεση, την εκτέλεση, την παρακολούθηση και την παραλαβή όλων των νόμιμων διαδικασιών των προμηθειών που σχετίζονται με οχήματα.

- Εποπτεύει και ελέγχει την Συντήρηση και Επισκευή του Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και την Διαχείριση Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών του μηχανολογικού εξοπλισμού και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου (εκτός των αρμοδιοτήτων της λειτουργίας της υπηρεσίας άρδευσης των αγροτικών καλλιεργειών και των αρμοδιοτήτων διαχείρισης και δράσεων των ζώων συντροφιάς και των αδέσποτων ζώων) του Δήμου.

 

iii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του Δήμου και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου.

 

iv. Γενικά να προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

 

v. Γενικά να προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την τυχόν επιβολή προστίμων που αφορούν όλες τις παραπάνω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες, καθώς και για την καλή λειτουργία και αποτελεσματικότητα των σχετιζόμενων οργανικών μονάδων.

 

4. Τον Τσουλκάνη Γεώργιο του Κωνσταντίνου ως έμμισθο αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες

α) του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου,

β) του Γραφείου Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Αδειοδοτήσεων, Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Προστασίας της Δημόσιας Υγείας του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών,

γ) διαχείρισης και δράσεων των ζώων συντροφιάς και των αδέσποτων ζώων (μέριμνα, περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λπ.) και

(δ1)σε θέματα πολιτικών ισότητας των φύλων

και (δ2)σε θέματα αθλητισμού και νέας γενιάς, του

Αυτοτελούς Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου και ιδίως:

 

i. Την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες

 

α) του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου,

β) του Γραφείου Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Αδειοδοτήσεων, Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Προστασίας της Δημόσιας Υγείας του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών,

γ) διαχείρισης και δράσεων των ζώων συντροφιάς και των αδέσποτων ζώων (μέριμνα, περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λπ.)

και (δ1)σε θέματα πολιτικών ισότητας των φύλων, και

(δ2)σε θέματα αθλητισμού και νέας γενιάς, του Αυτοτελούς Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου.

 

ii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του Δήμου και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου του Δήμου.

 

iii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης- Αδειοδοτήσεων - Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων - Προστασίας της Δημόσιας Υγείας του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των

αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του Δήμου και ιδίως να:

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα.

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει την έκδοση/ανάκληση/αφαίρεση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα.

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει την έκδοση/ανάκληση/αφαίρεση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή.

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει τη διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001).

- Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει γενικά τη χορήγηση και υπογραφή

αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των αρμοδιοτήτων καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες, καθώς και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία του Γραφείου Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης - Αδειοδοτήσεων - Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων - Προστασίας της Δημόσιας Υγείας του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.

 

iv. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων της διαχείρισης και δράσεων των ζώων συντροφιάς και των αδέσποτων ζώων (μέριμνα, περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λπ.) και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του Δήμου και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου.

 

v. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων α)σε θέματα πολιτικών ισότητας των φύλων και (β)σε θέματα αθλητισμού και νέας γενιάς, του Αυτοτελούς Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του Δήμου και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου.

 

vi. Γενικά να προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

 

vii. Γενικά να προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών,την έκδοση αποφάσεων, την τυχόν επιβολή προστίμων που αφορούν όλες τις παραπάνω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες, καθώς και για την καλή λειτουργία και αποτελεσματικότητα των σχετιζόμενων οργανικών μονάδων.

 

5. Τον Στρατηγέντα Σωτήριο του Δημητρίου ως έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες α) του καταργούμενου Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Θάσου με την επωνυμία «ΔΗΜΑΡΩΓΟΣ» (άρθ. άρθρου

27 του Ν. 5056/23), και

(β1) σχεδιασμού/ συντονισμού/ παρακολούθησης κοινωνικών πολιτικών, (β2) σε θέματα απασχόλησης,

(β3) εποπτείας και ελέγχου, (β4) εφαρμογής κοινωνικών πολιτικών,

(β5) εφαρμογής προγραμμάτων κοινωνικής προστασίας και (β6)σε θέματα Βοήθειας στο Σπίτι, του Αυτοτελούς Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου και ιδίως:

 

i. Την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες

 

α)του καταργούμενου Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Θάσου με την επωνυμία «ΔΗΜΑΡΩΓΟΣ» (άρθ. άρθρου 27 του Ν. 5056/23), και (β1) σχεδιασμού/ συντονισμού/ παρακολούθησης κοινωνικών πολιτικών,

(β2) σε θέματα απασχόλησης,

(β3) εποπτείας και ελέγχου,

(β4) εφαρμογής κοινωνικών πολιτικών,

(β5) εφαρμογής προγραμμάτων κοινωνικής

προστασίας και

(β6)σε θέματα Βοήθειας στο Σπίτι, του Αυτοτελούς

Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου.

 

ii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του καταργούμενου Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Θάσου με την επωνυμία «ΔΗΜΑΡΩΓΟΣ» (άρθ. άρθρου 27 του Ν. 5056/23) και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του καταργούμενου Ν.Π.Δ.Δ και του Δήμου. και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία των αρμόδιων υπηρεσιών.

 

iii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων

(α) σχεδιασμού/ συντονισμού/ παρακολούθησης κοινωνικών πολιτικών,

(β) σε θέματα απασχόλησης,

(γ) εποπτείας και ελέγχου,

(δ) εφαρμογής κοινωνικών πολιτικών,

(ε) εφαρμογής προγραμμάτων κοινωνικής

προστασίας και

(στ)σε θέματα Βοήθειας στο Σπίτι, του Αυτοτελούς

Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του Δήμου και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου.

 

iv. Γενικά να προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

 

v. Γενικά να προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την τυχόν επιβολή προστίμων που αφορούν όλες τις παραπάνω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες, καθώς και για την καλή λειτουργία και αποτελεσματικότητα των σχετιζόμενων οργανικών μονάδων.

 

6. Τον Μαρκιανό Ιωάννη του Κυριάκου ως άμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Γραφείου Τουρισμού του Δήμου Θάσου και ιδίως:

i. Την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Γραφείου Τουρισμού του Δήμου Θάσου.

ii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Γραφείου Τουρισμού του Δήμου Θάσου και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα του Δήμου και ιδίως

να:

- Σχεδιάζει και εισηγείται, σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του Δήμου και τουριστικούς- επαγγελματικούς φορείς της περιοχής, προγράμματα δράσεων παρέμβασης του Δήμου για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των παρεχομένων τουριστικών υπηρεσιών. Μεριμνά για την εφαρμογή των προγραμμάτων αυτών.

- Τηρεί μητρώα και στοιχεία που αφορούν την υφιστάμενη κατάσταση του τουρισμού στην περιοχή του Δήμου (τουριστικά αξιοθέατα, τουριστικές επιχειρήσεις, τουριστικές υποδομές, στοιχεία απασχόλησης, οικονομικά στοιχεία κ.λπ.) και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω  ανατιθέμενες αρμοδιότητες, καθώς και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία του Αυτοτελούς Γραφείου Τουρισμού του Δήμου.

 

iii. Γενικά να προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

 

iv. Γενικά να προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την τυχόν επιβολή προστίμων που αφορούν όλες τις παραπάνω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες, καθώς και για την καλή λειτουργία και αποτελεσματικότητα των σχετιζόμενων οργανικών μονάδων.

 

7. Τον Κουτσουμανή Γεώργιο του Βασιλείου ως άμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες

α) της καταργούμενης Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Θάσου «ΔΗ.ΚΕ.Θ.» (άρθ. Άρθρου 29 του Ν. 5056/23), (β1)σε θέματα παιδείας και δια βίου μάθησης και

(β2)σε θέματα Πολιτισμού, του Αυτοτελούς Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου και ιδίως:

 

i. Την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες

α) της καταργούμενης Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Θάσου «ΔΗ.ΚΕ.Θ.» (άρθ. άρθρου 29 του Ν. 5056/23),

(β1)σε θέματα παιδείας και δια βίου μάθησης και (β2)σε θέματα Πολιτισμού, του Αυτοτελούς Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου.

 

ii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων της καταργούμενης Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Θάσου «ΔΗ.ΚΕ.Θ.» (άρθ. άρθρου 29 του Ν. 5056/23) και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ της καταργούμενης Κοινωφελούς Επιχείρησης και του Δήμου και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία των αρμόδιων υπηρεσιών.

 

iii. Την εποπτεία και ευθύνη των αρμοδιοτήτων

α)σε θέματα παιδείας και δια βίου μάθησης

και β)σε θέματα Πολιτισμού του Αυτοτελούς

Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Βοήθειας στο Σπίτι, Ισότητας, Παιδείας, Απασχόλησης και Πολιτισμού του Δήμου Θάσου, όπως αυτές περιγράφονται στον ισχύοντα ΟΕΥ του Δήμου και γενικότερα τον έλεγχο και υπογραφή όλων των αποφάσεων εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και τη δυνατότητα να ελέγχει τις ενέργειες και τη λειτουργία των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου.

 

iv. Γενικά να προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

 

v. Γενικά να προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών,την έκδοση αποφάσεων, την τυχόν επιβολή προστίμων που αφορούν όλες τις παραπάνω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες, καθώς και για την καλή λειτουργία και αποτελεσματικότητα των σχετιζόμενων οργανικών μονάδων.

 

Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

 

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

 

Δ. Για λόγους εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου και της εξυπηρέτησης των πολιτών, αποκλειστικά και μόνο ως προς τις αρμοδιότητες της τέλεσης πολιτικών γάμων και της έκδοσης πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, στην περίπτωση που ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος  Γεωργίου Ιωάννης του Γεωργίου απουσιάζει ή κωλύεται ασκούνται και από τους παρακάτω ανάλογα με την διαθεσιμότητά τους:

 

α) Τον Δήμαρχο,

β) τον Αντιδήμαρχο κ. Πυρήνα Ευστράτιο του Νικολάου,

γ) Τον Αντιδήμαρχο Στρατηγέντα Σωτήριο του Δημητρίου,

δ) Τον Αντιδήμαρχο κ. Τσουλκάνη Γεώργιο του Κωνσταντίνου,

ε) Τον Αντιδήμαρχο κ Μαρκιανό Ιωάννη του Κυριάκου,

στ) Τον Αντιδήμαρχο κ Τσολάκη Σταύρο του Κίμωνα

και ζ) Τον Αντιδήμαρχο κ Κουτσουμανή Γεώργιο του Βασιλείου.

 

Ε. α) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Γεωργίου Ιωάννη του Γεωργίου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πυρήνας Ευστράτιος του Νικολάου,

β) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσολάκη Σταύρου του Κίμωνα που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πυρήνας Ευστράτιος του Νικολάου,

 

 

γ) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Πυρήνα Ευστράτιου του Νικολάου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Στρατηγέντας Σωτήριος του Δημητρίου,

 

δ) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσουλκάνη Γεώργιου του Κωνσταντίνου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μαρκιανός Ιωάννης του Κυριάκου,

 

ε) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Στρατηγέντα Σωτήριου του Δημητρίου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσουλκάνης Γεώργιος του Κωνσταντίνου,

 

στ) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μαρκιανού Ιωάννη του Κυριάκου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κουτσουμανής Γεώργιος του Βασιλείου.

 

ζ) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κουτσουμανή Γεώργιου του Βασιλείου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τσολάκης Σταύρος του Κίμωνα.

 

ΣΤ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεωργίου Ιωάννης του Γεωργίου, ο οποίος αναπληρώνει το Δήμαρχο.

 

Όταν ο Αντιδήμαρχος κ. Γεωργίου Ιωάννης του Γεωργίου απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Πυρήνα Ευστράτιο του Νικολάου.

 

Όταν ο Αντιδήμαρχος κ. Πυρήνας Ευστράτιος του Νικολάου απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Στρατηγέντα Σωτήριο του Δημητρίου.

 

Όταν ο Αντιδήμαρχος Στρατηγέντας Σωτήριος του Δημητρίου απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Τσουλκάνη Γεώργιο του Κωνσταντίνου.

 

Όταν ο Αντιδήμαρχος Τσουλκάνης Γεώργιος του Κωνσταντίνου απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Τσολάκη Σταύρο του Κίμωνα.

 

Όταν ο Αντιδήμαρχος κ. Τσολάκης Σταύρος του Κίμωνα απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Μαρκιανό Ιωάννη του Κυριάκου.

 

Όταν ο Αντιδήμαρχος κ. Μαρκιανός Ιωάννης του Κυριάκου απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Κουτσουμανή Γεώργιο του Βασιλείου.

 

Ζ. Οι άμισθοι Αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.