Με τα νησιά Πάρος, Νάξος και Πάτμος θα συνδεθεί η Καβάλα από το προσεχές καλοκαίρι. Τα δρομολόγια θα γίνονται με το πλοίο «Νήσος Ρόδος» και αναμένεται να αρχίσουν στις 13 Ιουνίου 2016.

 

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει δημοσίευμα της ιστοσελίδας NaxosPress το οποίο γράφει σχετικά τα εξής:

 

Το καλοκαίρι αναμένεται καυτό… Και οι αλλαγές στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια είναι όχι μόνο εντυπωσιακές αλλά το κυριότερο από πολύ νωρίς έχουμε πλέον τα νέα δεδομένα για την καλοκαιρινή και δη τουριστική περίοδο. Η αρχή έγινε από την εταιρία Sea Jets που έχει ανοίξει τα …δρομολόγια για τη νέα χρονιά αν και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το πείραμα με το Terra Jet (Ηράκλειο – Νάξος) μάλλον θα συνεχιστεί με το Champion 1 και με το Terra να πηγαίνει στη γραμμή Λαύριο - Μυτιλήνη.

 

Στη συνέχεια είχαμε την είδηση για την δρομολόγηση του «Αικατερίνη Π» από τη Ραφήνα στη Νάξο μέσω Τήνου – Μυκόνου και τώρα έρχεται η Hellenic Seaways να ταράξει τα νερά και μάλιστα με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο. Δεν είναι μόνο ότι επαναφέρει στη γραμμή το δρομολόγιο «Πειραιά – Πάρο – Νάξο – Κουφονήσι – Αμοργό» από τις 10 Ιουνίου με το HighSpeed 4 (το είχε δρομολογήσει και το 2014) αλλά και ότι βάζει ένα δρομολόγιο στο …νερό που όλοι οι Ναξιώτες το ήθελαν χρόνια αλλά ποτέ δεν το είχαν δει να γίνει πραγματικότητα. 

 

Και μιλάμε για δρομολόγιο που συνδέει τη Νάξο με το Βόρειο Αιγαίο και δη τα νησιά Χίος, Μυτιλήνη (Λέσβος για να μην μπερδεύετε και ο Πρωθυπουργός) και Λήμνο. Δρομολόγιο που θα καταλήγει και τη Καβάλα βάζοντας για τα καλά τη Νάξο στο πίνακα των επαφών με την Βόρεια Ελλάδα. Το σχετικό δρομολόγιο για γίνεται δύο φορές την εβδομάδα (Δευτέρα και Παρασκευή) από Πειραιά και θα επιστρέφει Τετάρτη και Κυριακή από Καβάλα με δεδομένο ότι θα χρειάζεται 24 ώρες για να ολοκληρώσει το ταξίδι από την Νάξο στην πόλη της Βόρειας Ελλάδας.

 

Όμως το πιο εντυπωσιακό στην υπόθεση είναι το πλοίο που θα αναλάβει το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Το «Νήσος Ρόδος». Ένα πλοίο που έχει μήκος 192,5 μέτρα (είναι απλά …τεράστιο για τα δεδομένα του λιμανιού της Νάξου) κατασκευής στην Ιαπωνία το 1987 και μπορεί να μεταφέρει 1600 επιβάτες, 750 οχήματα και κινείται με 23 κόμβους. Όχι κι άσχημα ε;

 

 Όσο για τα λιμάνια που θα πιάνει; Κρατηθείτε: Πάρος – Νάξος – Πάτμος – Άγιος Κύρηκος – Σάμος – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνο και Καβάλα με επιστροφή την επόμενη ημέρα… Πρώτο δρομολόγιο; Στις 13 Ιουνίου, ώρα άφιξης στη Νάξο στις 8 το βράδυ και στην Καβάλα στις 8 την επόμενη ημέρα το βράδυ. Επίσης με βάση το δεδομένο αυτό έχουμε και επαναδρομολόγηση της γραμμής Νάξου – Πάτμου μετά από αρκετά χρόνια…

 

Από εκεί και πέρα, έχουμε την μετακόμιση του Hellenic Wind στην Ραφήνα όπου θα κάνει το δρομολόγιο: Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Ίος και Σαντορίνη, το HighSpeed 4 είπαμε ότι μπαίνει στη γραμμή Παροναξίας – Κουφονήσια και Αμοργός (αρχικά πάντως θα μπει στη γραμμή Πάρος – Ίος – Σαντορίνη από τις 22 Απριλίου), το Highspeed 5 επιστρέφει στη γραμμή Ηρακλείου – Κυκλάδων (όχι όμως και στη Νάξο),  ενώ τα μικρά ταχύπλοα, πιθανότατα τα Flying Cat 3 και 4 θα εξυπηρετήσουν τις Δυτικές Κυκλάδες. Και τέλος τα συμβατικά;

 

Εκτός από το «Νήσος Ρόδος» που έρχεται στη …Νάξο, το «Νήσος Μύκονος» όπως και το «Αριάδνη» μένουν στη γραμμή που είναι και το νέο απόκτημα της εταιρίας, το «Ιonian Queen» πάει στη γραμμή της Βενετίας Βενετίας πιθανότατα από το λιμάνι της Κορίνθου, δηλαδή στη γραμμή που εξυπηρετούσε μέχρι την προηγούμενη χρονιά το «Νήσος Ρόδος». Αντε και καλά ταξίδια…