Στο 80% φτάνει η πληρότητα στη Θάσο ενόψει Πάσχα, στα ανοιχτά καταλύματα που υπάρχουν στο νησί σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμό, Βασίλη Κικίλια

 

Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ενδεικτικά στοιχεία από τις πληρότητες των προορισμών για τις διακοπές του Πάσχα, σε ανοικτά καταλύματα τόσο σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Μύκονος 85%, Ηράκλειο 85%, Σαντορίνη 90%, Ιωάννινα 90% όσο και άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπως Ναύπακτος 100% με την Αιτωλοακαρνανία στο 80%, Εύβοια 90%, Θάσος 80%, Κεφαλονιά 70%, Καλάβρυτα 70%. 

 

Τα στοιχεία αυτά αφορούν τόσο Έλληνες ταξιδιώτες, όσο και ξένους επισκέπτες που είναι ήδη στη χώρα, όπως Αμερικάνοι στη Σαντορίνη, Ρουμάνοι στη Θάσο, Ισραηλινοί στα Ιωάννινα, Γάλλοι στο Ηράκλειο.

 

Οι τρεις άξονες της στρατηγικής για τον τουρισμό

 

«Η στρατηγική του υπουργείου τουρισμού επικεντρώνεται σε τρεις άξονες, πρώτον να φωτίζουμε όλους τους προορισμούς της χώρας, δεύτερον να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο και τρίτον να φέρουμε επισκέπτες νωρίτερα από ποτέ» τόνισε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, υπογραμμίζοντας ότι «η σκληρή δουλειά που κάναμε το φθινόπωρο και το χειμώνα μέσα σε αντίξοες συνθήκες μιας παγκόσμιας κρίσης, αποδίδει καρπούς για την ελληνική οικονομία».

 

«Οι κρατήσεις αυξάνονται, οι προορισμοί πληθαίνουν αλλά δεν εφησυχάζουμε και με στρατηγική door to door προγραμματίζω να επισκεφτώ πολλές γειτονικές χώρες, όπως η Ρουμανία και η Σερβία που φέρνουν οδικό τουρισμό ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και χώρες που έχουν ισχυρό τουριστικό σήμα στην Ελλάδα όπως οι Σκανδιναβικές», δήλωσε ο υπουργός τουρισμού Βασίλης Κικίλια. 

 

Για τις κενές θέσεις εργασίας 

 

Αναφορικά με το ζήτημα των θέσεων εργασίας στον τουρισμό, επισήμανε ότι το μήνυμα το έστειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τη νέα αύξηση στον κατώτατο μισθό. 

 

«Θέλουμε ποιοτικές και καλά αμοιβόμενες θέσεις εργασίας στο τουριστικό προϊόν και νομίζω είναι κάτι που το αντιλαμβάνονται όλοι οι ξενοδόχοι», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι το μέρισμα της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού πρέπει να το μοιράζονται όλοι και πρώτα από όλα οι εργαζόμενοι γιατί είναι αυτοί που έρχονται σε επαφή με τους ταξιδιώτες, διαμορφώνουν την ψυχολογία του κόσμου και δυναμώνουν το τουριστικό σήμα.