Έκκληση απευθύνουν οι διασώστες του ΕΚΑΒ Καβάλας να μην δίνονται ψεύτικες πληροφορίες στο τηλεφωνικό κέντρο για την κατάσταση των ασθενών την ώρα που οι ίδοι ή συγγενείς τους καλούν ασθενοφόρο. 

 

Τα εμπύρετα περιστατικά λαμβάνονται ως ύποπτα για covid 19 και διακομίζονται στην ειδική βραχεία μονάδα που λειτουργεί στο Νοσοκομείο γι' αυτό το σκοπό προκειμένου να ελεγχθούν με μοριακό τεστ για να εξακριθωθεί εάν έχουν μολυνθεί από το ιό.

 

Εάν το ΕΚΑΒ γνωρίζει εκ των προτέρων πως πρόκειται να παραλάβει ασθενή με πυρετό λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης ώστε να διασφαλιστεί ότι το προσωπικό του ασθενοφόρου δεν θα κολλήσει τον ιό σε περίπτωση που είναι θετικός και δεν το γνωρίζει. 

 

Την κατάσταση εξηγεί ο διασώστης του ΕΚΑΒ Καβάλας Τάσος Κοσατζής με την ανάρτησή του στην οποία εμφανώς ενοχλημένος με την παραπληροφόρηση από την πλευρά των συγγενών των ασθενών την ώρα που παραλαμβάνουν κάποιο περιστατικό αναφέρει τα εξής: 

 

Αυτό που κάνετε ορισμένοι συγγενείς ασθενών, που απαντάτε στις ερωτήσεις του τηλεφωνικού κέντρου για το αν ο ασθενής έχει πυρετό και στην ερώτηση των διασωστών που έρχονται να παραλάβουν τον ασθενή, "όχι, η γιαγιά δεν έχει ούτε είχε αυτές τις μέρες πυρετό, της βάζω συνέχεια θερμόμετρο" νομίζοντας ότι δεν θα το καταλάβουν στο νοσοκομείο, είναι το λιγότερο απαράδεκτο, για να μην πω τίποτα παραπάνω... 

 

Θερμομετρηση στο νοσοκομείο, πάντα γίνεται... Και όποιος έχει πυρετό, περνάει από τα εξωτερικά ιατρεία του covid μέχρι να βγεί αρνητικό το τεστ... Αν βγει θετικό, βγαίνουν σε καραντίνα οι διασώστες!!!! Που αυτό σημαίνει, ένα ασθενοφόρο λιγότερο!!!!!

 

Ίσως κάποια στιγμή να έπρεπε να υπάρχουν και κυρώσεις σε τέτοια γελοία άτομα που δεν σκέφτονται τίποτα άλλο εκτός από τον εαυτό τους.....