Διαδικτυακή καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού του νησιού της Θάσου υλοποιεί ο Δήμος. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση η καμπάνια έχει ανατεθεί σε εταιρεία η οποία μέσω των socialmedia θα προβάλλει το νησί σε έξι χώρες. Επιπλέον της έχει ανατεθεί και ο και ο σχεδιασμός ταυτότητας προορισμού, με στόχο την βελτίωση της τοποθέτησης του προορισμού «Θάσος» στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη. 

 

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση του Δήμου Θάσου αναφέρονται τα εξής: 

 

«Η προώθηση και ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του νησιού αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης του και της προσέλκυσης περισσότερων ταξιδιωτών. Παράλληλα, οι τάσεις στη διεθνή αγορά δείχνουν την αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικούς χώρους αναψυχής και ψυχαγωγίας μακριά από το συνωστισμό των πολυσύχναστων κέντρων. Επιπρόσθετα, η τουριστική προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κρίνεται ως επιτακτική ανάγκη για την ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσίαση του προορισμού. Κατά τη συγκυρία αυτή, λοιπόν, οι αρμόδιες αρχές καλούνται να συντονίσουν τις προσπάθειες τους σε μια σειρά ενεργειών με αναπτυξιακό στόχο.

 

Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος της Θάσου ενίσχυσε με 8000€ τον Οργανισμό Τουρισμού Θάσου για την αναβάθμιση της παρουσίασης του νησιού και συνεργάζεται με την ομάδα ανάδειξης ορειβατικών μονοπατιών για την κάλυψη του κόστους της σήμανσης των περιπατητικών μονοπατιών σε όλη την ορεινή και δασική έκταση του νησιού. Η βελτίωση των περιπατητικών μονοπατιών του νησιού αποτελεί έργο καθοριστικής σημασίας για την αξιοποίησή τους τόσο από τους κατοίκους όσο και από τους επισκέπτες για τις ανάγκες άθλησης και ευεξίας τους. Επιπρόσθετα, διερευνάται η δυνατότητα συνεργασίας με εταιρεία για την πιστοποίηση δύο ορειβατικών περιπατητικών μονοπατιών στο βόρειο και στο νότιο τμήμα του νησιού.

 

Ο Δήμος Θάσου με δεδομένη την πρόθεσή του να διεξάγει στρατηγική διαδικτυακή καμπάνια με έμφαση στον τουρισμό, ανέθεσε σε εξειδικευμένη εταιρεία την ψηφιακή αναβάθμιση και την επίτευξη της ολοκληρωμένης διαδικτυακής παρουσίας της Θάσου σε διεθνείς αγορές. Αποφασίσθηκε, λοιπόν, η προώθηση του νησιού μέσω των social media σε έξι χώρες (Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Αγγλία και Πολωνία), η οποία έχει ήδη ξεκινήσει από τα μέσα Μαρτίου, καθώς και ο σχεδιασμός ταυτότητας προορισμού, με στόχο την βελτίωση της τοποθέτησης του προορισμού «Θάσος» στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη. Κύριος σκοπός της συγκεκριμένης δράσης αποτελεί η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του νησιού και ταυτόχρονα η ενίσχυση της εικόνας του σε διεθνές επίπεδο».