Από το πλοίο «Νικητής»  της εταιρείας «Όσιος Δαυίδ» θα εκτελούνται μέχρι το τέλος Νοεμβρίου τα δρομολόγια στη γραμμή Καβάλα – Πρίνος σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας έπειτα από αίτημα της εταιρείας. 

 

Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι τις 12 Νοεμβρίου τα δρομολόγια εκτελούνταν από την «ΝΕΚ».  Ωστόσο, οι δυο εταιρείες «ΝΕΚ» και «ΑΝΕΘ» - που επίσης δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη γραμμή - όταν ανακοινώθηκε το lockdown υπέβαλαν αίτημα ακινησίας μέχρι τις 30 Νοεμβρίου λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης. Η γραμμή άρχισε να λειτουργεί και πάλι από χθες Δευτέρα 16 Νοεμβρίου με δυο δρομολόγια από τον Πρίνο προς την Καβάλα και το αντίστροφο ενώ το Σαββατοκύριακο δεν θα εκτελούνται δρομολόγια.

 

Τέλος η εταιρεία «Όσιος Δαυίδ» σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της ζητά από το αρμόδιο Υπουργείο την επιδότηση της γραμμής Καβάλα – Πρίνος ώστε να καταστεί βιώσιμη.

 

 

 

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση 

 

Σας είναι προφανώς γνωστά τα προβλήματα που υπάρχουν τα τελευταία χρόνια στην πορθμειακή γραμμή Πρίνος – Καβάλα. Επίσης, όλο και περισσότερες είναι οι διαμαρτυρίες των κατοίκων της Θάσου και της Καβάλας για την απαξίωση, την πλήρη υποβάθμιση έως και την κατάργηση της γραμμής Πρίνος – Καβάλα. 

 

Η διατήρηση της γραμμής Πρίνος – Καβάλα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην οικονομική ανάπτυξη του νησιού της Θάσου, στο αίσθημα ασφάλειας κυρίως των κατοίκων της νότιας Θάσου, στην ποιότητα ζωής των κατοίκων της Θάσου και στην διατήρηση της συνοχής της νήσου Θάσου με τον ενιαίο εδαφικό χώρο της χώρας.

 

Με ιδιαίτερη ανακούφιση υποδέχτηκαν σήμερα οι κάτοικοι της νήσου Θάσου καθώς και τοπικοί φορείς, την επανέναρξη των δρομολογίων στην γραμμή Πρίνος – Καβάλα, τα οποία είχαν διακοπεί αρκετές ημέρες πριν την σημερινή επανέναρξη.

 

Αποκλειστικά με δική μας πρωτοβουλία, χωρίς καμία κρατική επιχορήγηση, ξανά ανοίξαμε την γραμμή Πρίνος – Καβάλα, όπου τα δρομολόγια είχαν διακοπεί, μετά από κοινό αίτημα των άλλων δύο δραστηριοποιούμενων στις γραμμές της Θάσου εταιρειών - κοινοπραξιών (ΝΕΚ & ΑΝΕΘ).

 

Δυστυχώς η διατήρηση της εκτέλεσης καθημερινών δρομολογίων στην γραμμή Πρίνος- Καβάλα απαιτεί κονδύλια χιλιάδων ευρώ, τα οποία λόγω της δύσκολης κατάστασης που επικρατεί είναι δύσκολο να εξευρεθούν.

 

Ζητούμε να ισχύσει και στην γραμμή Πρίνος – Καβάλα, ότι ίσχυσε και θα ισχύσει σε όλες τις γραμμές της Ελλάδας , δηλαδή την κρατική επιχορήγηση σύμφωνα με την απαιτούμενη διανυθείσα απόσταση των πλοίων. Θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν ότι η απόσταση της γραμμής Πρίνος - Καβάλα είναι τουλάχιστον διπλάσια (13 ναυτικά μίλια ) σε σύγκριση με την απόστασης της γραμμής Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή (5,6 ναυτικά μίλια).

      

Παρακαλούμε άμεσα για τις αποτελεσματικές ενέργειες σας προκειμένου η γραμμή Πρίνου- Καβάλα να καταστεί οικονομικά βιώσιμη και να εξακολουθεί να υπάρχει εξυπηρετώντας το επιβατικό κοινό και κυρίως τις ευπαθείς ομάδες που χρησιμοποιούνε ως μοναδική επιλογή την γραμμή Πρίνου – Καβάλα.