σούπερ μάρκετ

Εκτός ελέγχου βρίσκονται οι τιμές των τροφίμων κατά τα τελευταία δύο και πλέον χρόνια, με αποτέλεσμα πολλά προϊόντα να πωλούνται σε διπλάσια και παραπάνω ίσως τιμή σε σχέση με το 2021.

Στα 609 εκατ. ευρώ έφτασε το «καπέλο» που πλήρωσαν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ το 9μηνο Ιανουαρίου–Σεπτεμβρίου 2023, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν, χωρίς όμως να βάλουν στα ντουλάπια και στα ψυγεία τους περισσότερα αγαθά, καθώς ο όγκος πωλήσεων κατέγραψε αύξηση μόλις 1,6% και αυτό λόγω της… καλοσύνης των ξένων (βλέπε αυξημένες τουριστικές ροές).

Κλοπές από σούπερ μάρκετ, ύψους 31.000 ευρώ, σε διάφορες πόλεις της βόρειας Ελλάδας κατηγορούνται ότι διέπραξαν τρεις άνδρες, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Ασφαλείας Έδεσσας.

Με βάση τα αναλυτικά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τα πρωτεία των αυξήσεων σε ετήσια βάση κατέχει το ελαιόλαδο, η τιμή του εκτινάχθηκε από Σεπτέμβριο σε Σεπτέμβριο πάνω από 28%.

Από σήμερα Δευτέρα 16 Οκτωβρίου, οι καταναλωτές θα μπορούν να βρίσκουν, σταδιακά, στα ράφια των σούπερ μάρκετ την ειδική σήμανση για τα προϊόντα που θα έχουν για έξι μήνες έκπτωση 5%.

Ποια είναι η ιρλανδική αλυσίδα με τις ιδιαίτερα προσιτές τιμές που φέρνει αναταράξεις σε όποια αγορά τοποθετείται - Τι ακίνητο αναζητά για το πρώτο της κατάστημα.

Οι "προσφορές" που έχουν ως μοναδικό στόχο να ξεγελούν τους ανυποψίαστους πελάτες μπαίνουν στο στόχαστρο της Πολιτείας.

Κορυφώνεται σήμερα, Μεγάλη Παρασκευή και αύριο, Μεγάλο Σάββατο, η κίνηση στην αγορά για τα τελευταία δώρα και για τις προετοιμασίες του εορταστικού τραπεζιού.

Έκπτωση 5% σε όλα τα καταστήματα "Μασούτης" εξασφαλίζει ο Σύλλογος Πολυτέκνων Γονέων Καβάλας & Περιχώρων "Ο Άγιος Παύλος"

Μέχρι τις 30 Ιουνίου θα διαρκέσει το "καλάθι του νοικοκυριού", δήλωσε μιλώντας στον «ΣΚΑΪ 100,3» ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, σημειώνοντας ότι θα κατατεθεί σχετική διάταξη για την επέκταση του μέτρου. Ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι, όπως έγινε τα Χριστούγεννα, θα υπάρξει και «πασχαλινό καλάθι» και «καλάθι του νονού».

Πρεμιέρα σήμερα Τετάρτη (22/02), για το «Καλάθι της Σαρακοστής» που περιλαμβάνει όλα τα νηστίσιμα εκτός από τη λαγάνα. 

Την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023 ανοίγει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων για την χορήγηση του Market Pass.

Νέο κύμα ανατιμήσεων θα σαρώσει τα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο. Μάλιστα, τα τιμολόγια χονδρικής εμφανίζονται «φουσκωμένα» για τον Φεβρουάριο έως και 20%.

Οι πρώτες πιστώσεις στην κάρτα αγορών θα γίνουν έως τις 3 Μαρτίου για όσους πολίτες κάνουν την αίτησή τους έως τις 28 Φεβρουαρίου, δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.

Στις αρχές Φεβρουαρίου του 2023 αναμένεται να ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων για την χορήγηση του Market Pass, ενώ από το τέλος του ίδιου μήνα εκτιμάται ότι θα γίνουν οι πρώτες πληρωμές, οι οποίες και θα ολοκληρωθούν έξι μήνες μετά.

Με αμείωτη ένταση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2023 το μπαράζ των ανατιμήσεων σε δεκάδες βασικά αγαθά, όπως είναι τα τρόφιμα, επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς

Το προεκλογικό επίδομα που εξήγγειλε χθες ο κ. Μητσοτάκης προφανώς και δεν αντισταθμίζει τη διπλή αφαίμαξη των εισοδημάτων της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών

Πρόστιμα 50.787 ευρώ σε 5 αλυσίδες για 13 προϊόντα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Τη μερίδα του λέοντος στα σούπερ μάρκετ πανελλαδικά κατέχουν έξι αλυσίδες με συνολικό ποσοστό άνω του 90%.

Viral έχει γίνει βίντεο στο TikTok, στο οποίο πελάτες σούπερ μάρκετ σπρώχνονται και.. μαλλιοτραβιούνται για να προλάβουν τρόφιμα με έκπτωση στα ράφια.

Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης η μεγαλύτερη μείωση στις τιμές σημειώνεται στην αλυσίδα Μασούτης, όπου εκεί καταγράφεται το καλάθι με τις μικρότερες τιμές.

Την υποχρέωση δημιουργίας ενός τυπικού καλαθιού με προϊόντα πρώτης ανάγκης θα έχει η καθεμία αλυσίδα σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει 50 διαφορετικούς κωδικούς.

Παρουσία σε 18 σημεία στο νομό Καβάλας εξασφάλισε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ "Κρητικός" μετά την τελευταία εξαγορά της... 

Οδηγοί όδευσης διατρέχουν όλους τους χώρους του καταστήματος ώστε οι πολίτες να μπορούν να κινούνται με άνεση ενώ κατα την είσοδο στο super market διατίθεται ένας χάρτης σε μορφή Braille

 Η συγκλονιστική ιστορία της φτωχής οικογένειας από την Λευκάδα που από το «μηδέν» κατέκτησε την Ελλάδα χωρίς ποτέ να κάνει διαφήμιση! Όταν ένας εκπρόσωπος γερμανικής ομάδας εμπειρογνωμόνων επισκέφθηκε την αλυσίδα Σκλαβενίτης και ενημερώθηκε ότι η εν λόγω εταιρεία, μολονότι διέθετε μόλις 36 καταστήματα –όλα στην Αττική-, είναι η πλέον κερδοφόρος ελληνική αλυσίδα τροφίμων, ξεστόμισε με έκπληξη:

Σελίδες