Ερωτήματα για το αν λειτουργεί τελικά η εφαρμογή που διαφημίζει ο Δήμος Καβάλας για την καταγραφή και την επίλυση των προβλημάτων των δημοτών θέτει με ανάρτησή της μία κάτοικος από την περιοχή του Βύρωνα.

 

Ο λόγος για την εφαρμογή novoville σύμφωνα με την οποία αφού ο χρήστης συνδεθεί ή κάνει την εγγραφή του, πατώντας ‘Νέα Αναφορά’ και ακολουθώντας 5 απλά βήματα, το αίτημά του καταχωρείται άμεσα από τον Δήμο,

 

Στη συνέχεια ο δρομολογεί την επίλυσή του προς τις αρμόδιες υπηρεσίες και ενημερώνει για την εξέλιξη του, μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

 

Όπως αναφέρει στην ανάρτησή της η κ. Σιώκη έθεσε ένα αίτημα στη συγκεκριμένη εφαρμογή για την επίλυση ενός θέματος στην παραλία που βρίσκεται στην περιοχή.

 

Όπως λέει ενώ ο δήμος απάντησε ότι το θέμα επιλύθηκε η κατάσταση παραμένει η ίδια.

 

Συγκεκριμένα γράφει:

 

Η πρώτη φωτογραφία είναι η απάντηση από την εφαρμογή novoville που διαφημίζει ο Δήμος μας ότι λειτουργεί.

 

 

Μου απάντησαν ότι το πρόβλημα επιλύθηκε. Δεξιά, φωτογραφία από εχθές στο ίδιο σημείο με το "επιλυμένο" πρόβλημα.

 

Η ανάρτηση μου δεν έχει πολιτική χροιά, αλλά χροιά πολίτη που επισκέπτεται αυτή την παραλία.