Μπορεί ο ΑΟΚ να μην τα κατάφερε στο γήπεδο την προηγούμενη ποδοσφαιρική σεζόν, αλλά διέπρεψε σε άλλους τομείς, όπως σε αυτόν της επικοινωνίας.
Οι «αργοναύτες» συγκαταλέγονται στους 24 πρώτους συλλόγους της χώρας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που κρύβει αρκετή δουλειά από τους ανθρώπους που το… έτρεξαν.
Η ανάρτηση του δημοσιογράφου και υπεύθυνου επικοινωνίας του ΑΟ Καβάλας κατά τη περσινή σεζόν, Νάκη Κομνηνού, αναφέρει τα εξής:
«Μέσα σε - ουσιαστικά - μισή σεζόν, όσοι ασχοληθήκαμε με την αναδιοργάνωση και την ανάπτυξη του Α.Ο Καβάλα στα social media, καταφέραμε να βάλουμε το "καραβάκι" μέσα στους 24 ποδοσφαιρικούς συλλόγους της χώρας με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram (22η θέση) βάση των στατιστικών που παρουσίασε σήμερα το transfermarkt greece.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πιο κοντινή συνεργάτη μου για το συγκεκριμένο project (διαχείρισης των media του ΑΟΚ) Ευτυχία Θειόκα που μέσα από πολλές ώρες επικοινωνίας-συνεργασίας καταφέραμε να φέρουμε τον σύλλογο σε αυτό το επίπεδο, όπως και στον Βασίλη Σόλα που δεχόταν συνεχόμενες ενοχλήσεις από εμένα για να ενισχύσει με την γραφιστική του ικανότητα - σαν ένας άλλος αμισθί Τάσος Κάκος - τα social media του συλλόγου.
Δυστυχώς η συγκεκριμένη - επικοινωνιακή - επιτυχία δεν στέφθηκε με αγωνιστική παραμονή στην Super League 2, όμως ο ΑΟΚ ήταν, είναι και θα είναι πάνω από όλα σε όποια κατηγορία και αν αγωνίζεται.
ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΣΑΜΕ ΠΟΤΕ. ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑΜΕ ΠΟΤΕ. ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ!».