Προβλήματα με το δίκτυο της Cosmote αντιμετωπίζουν χρήστες σε Καβάλα και άλλες περιοχές της χώρας από το απόγευμα της Τρίτης (11/8), με την εταιρεία να αναφέρει ότι εργάζεται για την άμεση επίλυση του προβλήματος.
Πολλοί συνδρομητές της εταιρείας αναφέρουν είτε ότι δεν έχουν σήμα είτε ότι δεν λειτουργεί το δίκτυο 4G, ενώ κάποιοι έλαβαν στο τηλέφωνό τους ειδοποίηση ότι υπάρχει θέμα με την κάρτα SIM.
Τα περισσότερα προβλήματα παρατηρήθηκαν από το απόγευμα της Τρίτης και αρχικώς αφορούσαν περίπου το 1/3 των συνδέσεων που είχαν αδυναμία πρόσβασης σε δίκτυο 4G.
Αναφέρθηκαν επίσης δυσκολίες στην πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων και αποστολή γραπτών μηνυμάτων.
Τις επόμενες ώρες και κυρίως το πρωί της Τετάρτης το πρόβλημα γενικεύθηκε και αφορά πολύ μεγάλο αριθμό συνδέσεων συμβολαίου και καρτοκινητής.
«Στην Παραλία Οφρυνίου της καβάλας οι ταχύτητες είναι τραγικές. Κάτω από 1 Mbps. Συνθήκες dial up τον καιρό του 5G. Η τεχνική υπηρεσία μονότονα επαναλαμβάνει ότι εργάζεται για την αποκατάσταση του προβλήματος. Και φυσικά ούτε λόγος για αποκατάσταση όσων πλήρωσαν για εξτρα δεδομένα και δεν μπορούν να έχουν την ελάχιστη αξιοπρεπή σύνδεση.
Έχουν περάσει περίπου 15 ώρες από τη στιγμή που έχει εκδηλωθεί σε διάφορες περιοχές πρόβλημα με το δίκτυο σας και ούτε μια επίσημη ανακοίνωση!
Πληρώνουμε απεριόριστα mb για να μας απαντάτε με αυτοματοποιημένα μηνύματα και στο messenger. Είστε σοβαροί; Η εξυπηρέτηση πελατών ανύπαρκτη, αναμονή ατέλειωτη και με χρέωση φυσικά. Βγάλτε έστω μια ανακοίνωση να ζητήσετε συγγνώμη για την απίστευτη ταλαιπωρία που έχετε προκαλέσει ειδικά στον κόσμο που βασιζόταν για τη δουλειά του. Είμαστε στο 2021 όχι στο 2000 με καλώδια χαλκού και κεραίες στους μεγάλους μόνο αστικούς ιστούς.
Να παίρνετε όμως 15.00 και 16.00 για αναβάθμιση προγράμματος και προσφορές ξέρετε μια χαρά».
"Η COSMOTE ενημερώνει ότι χθες αργά το απόγευμα παρουσιάστηκε αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων σε πελάτες κινητής. Υλοποιήθηκε άμεσα αναδρομολόγηση, με την οποία επιλύθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος. Μέρος των πελατών κινητής εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν αδυναμία πρόσβασης στο δίκτυο 4G. Οι τεχνικοί μας εργάζονται για την οριστική επίλυση του θέματος. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά για την κατανόησή σας".
Προβλήματα έχει ήδη από την περασμένη εβδομάδα και το δίκτυο της Vodafone ενώ το τελευταίο 48ωρο παρατηρήθηκαν ασυνήθιστες αστάθειες και στις σταθερές συνδέσεις ίντερνετ της Νova.
Οι συνδρομητές των εταιριών διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι προπλήρωσαν πακέτα απεριόριστου Ίντερνετ (οι δυο εταιρίες κινητής προσέφεραν τέτοια υπηρεσία με χρέωση 9,9€ για 30 μέρες) αλλά δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν Ίντερνετ στις διακοπές τους.
Το γενικευμένο αυτό συμβάν έχει προκαλέσει προβλήματα και στο ηλεκτρονικό εμπόριο μιας και σε πολλές περιπτώσεις είναι αδύνατη η λήψη sms επιβεβαίωσης των στοιχείων των τραπεζικών καρτών.