Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη επιστολή αναγνώστριάς μας:

 

 

Αξιότιμοι κύριοι,

 

Στις 02/06/2021 επιβιβάστηκα στο ferry THASSOS 3 που εκτελούσε το δρομολόγιο Λιμένας-Κεραμωτή στις 14:15. Κατά την επιβίβαση, μου ζήτησε ένα από τα άτομα του πληρώματος να κατεβάσω το αυτοκίνητο στο υπόγειο. Εξήγησα ότι πάσχω από άσθμα και ζήτησα αν γίνεται να παρκάρω στον ανοιχτό χώρο του πλοίου. 

 

Ένα δεύτερο άτομο του πληρώματος που παρακολουθούσε τη συζήτηση με ενημέρωσε με έντονο ύφος πως δεν γίνεται. Το σεβάστηκα και είπα πως εφόσον δεν γίνεται θα περιμένω το επόμενο δρομολόγιο της άλλης εταιρείας. 

 

Μου είπαν να το περιμένω και επειδή φώναζαν από τα μεγάφωνα ότι καθυστερούν, έκανα όπισθεν να κατέβω. Τότε μου είπαν να περιμένω έξω μήπως δεν γεμίσει και μπορέσω να επιβιβαστώ.

 

Σημειωτέον η ώρα ήταν 14:13. Μετά από 1 λεπτό και πριν ανεβάσουν την πόρτα ακούστηκε το άτομο του πληρώματος να ρωτάει: " Αυτήν θα την πάρουμε; Να της πω να ανέβει;"

 

 Όπως θα παρατηρήσετε στις φωτογραφίες που σας επισυνάπτω, υπήρχε χώρος για αρκετά αυτοκίνητα ακόμη και πλέον έχω αρχίσει και αναρωτιέμαι: τα άτομα που έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας ταξιδεύουν μόνο αν δεν γεμίσει το καράβι; 

 

Ποιοι ήταν αυτοί οι κύριοι που αποφάσιζαν αν θα ταξιδέψω; ελέγχονται για την συμπεριφορά τους; υπήρχαν και άλλα κριτήρια εκτός από την χωρητικότητα για να μου επιτρέψουν την επιβίβαση; μου έκαναν χάρη που με άφησαν να ταξιδέψω ενώ είχα πληρώσει κανονικά το εισιτήριο μου;

 

Και τέλος γιατί να πρέπει να δώσω εξηγήσεις στον 8χρονο γιο μου που ήταν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και αναρωτιόταν γιατί αυτοί οι άνθρωποι συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο στην μητέρα του που αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας και να πρέπει να τους δικαιολογήσω;

 

Ειλικρινά λυπάμαι.... Αυτήν ήταν η πρώτη και τελευταία εντύπωση ενός επισκέπτη για το νησί της Θάσου.

 

Με εκτίμηση, Φέκα Αλεξάνδρα