Ο Σάββας Σαββίδης, ένας Καβαλιώτης που ζει και εργάζεται στη Γερμανία, είναι ο άνθρωπος πίσω από το νέο λογότυπο τουριστικής προβολής του Δήμου Καβάλας. Η παρουσίαση του λογοτύπου έγινε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε η δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα και η πρόεδρος της Δημωφέλειας Αναστασία Ιωσηφίδου.

 

Το λογότυπο επιλέχθηκε κατόπιν ψηφοφορίας του κοινού ύστερα από σχετικό διαγωνισμό που διενήργησε η Δημωφέλεια. Ο Σάββας Σαββίδης δήλωσε χαρούμενος για το γεγονός ότι μετά από 20 χρόνια απουσίας του, τού δόθηκε η δυνατότητα να προσφέρει κάτι στην ιδιαίτερη πατρίδα του.

 

Την υπογραφή του νέου logo φέρει η εταιρία του κ. Σαββίδη elmo+savvidis, ένα γραφείο σχεδιασμού και επικοινωνίας με έδρα το Ντύσελντορφ.

 

Την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι τον διαγωνισμό κέρδισε ένας Καβαλιώτης εξέφρασε η δήμαρχος η οποία μάλιστα τόνισε ότι λόγω της ανοιχτής ψηψοφορίας που διενεργήθηκε, είχε εξασφαλιστεί το αδιάβλητο της διαδικασίας, ώστε να προτιμηθεί ένα λογότυπο που αρέσει στον κόσμο.

 

Από εδώ και πέρα έπεται πολλή δουλειά για να διαδοθεί το λογότυπο και τα μηνύματά του στις τουριστικές αγορές, επισήμανε η πρόεδρος της Δημωφέλειας.

 

Το εικαστικό μέρος του λογότυπου αποτελείται από ένα σχέδιο σε μπλε και λευκό χρώμα που παραπέμπει σε ένα χαμογελαστό πρόσωπο που κλείνει το μάτι. Η πάνω πλευρά του μοιάζει με μια πολεμίστρα του κάστρου.

 

Το λεκτικό μέρος του λογότυπου αναφέρει «Καβάλα, η Γαλάζια Πόλη» ή στα αγγλικά “Kavala, the Blue City”.

 

Το λογότυπο είναι αρκετά νεανικό και «ζωντανό» αφού φαίνεται να «μιλά» σε αυτόν που το αντικρύζει. Παρουσιάστηκε στη βασική μπλε εκδοχή του σε λευκό φόντο, σε λευκή εκδοχή πάνω σε μπλε φόντο καθώς και σε μαύρη εκδοχή.

 

Τα βασικά εσωτερικά μέρη του λογοτύπου, ο κύκλος και το ημικύκλιο, έχουν αμέτρητες παραπομπές. Το ανοιχτό μάτι παραπέμπει σε ήλιο ή φεγγάρι ενώ το χαμόγελο παραπέμπει σε θάλασσα, αρχαίο θέατρο ή και… μια φέτα καρπούζι.

 

Αυτά παρουσιάστηκαν και ως μέρος των προτάσεων χρήσης του λογοτύπου σε διαφημιστικές μακέτες με διάφορα σλόγκαν, όπως Crazy Summer (τρελό καλοκαίρι), Νύχτες Πολιτισμού κ.α.

 

Δείτε παρακάτω τις εκδοχές αυτές.

 

Όπως τονίστηκε το λογότυπο έχει λιτό σχεδιασμό, αναγνωρίσιμο πρόσωπο και έντονα θετικό χαρακτήρα. Ο Σάββας Σαββίδης λέει σχετικά: «στόχος μας δεν ήταν να σχεδιάσουμε απλά ένα λογότυπο αλλά να δημιουργήσουμε έναν χαρακτήρα πολυδιάστατο δίνοντας στην πόλη της Καβάλας ένα πρόσωπο γεμάτο χαρά και αισιοδοξία. Με ένα χαμόγελο μεγάλο, ένδειξη φιλίας, αγάπης, ευφορίας. Κατανοητό δίχως λέξεις, δίχως εξηγήσεις».

 

ΚΑΙ ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

 

Στα δείγματα εφαρμογών του λογοτύπου κρυβόταν και μια άλλη έκπληξη. Η ηλεκτρονική διεύθυνση www.visitkavala.gr η οποία έχει μόνο το νέο λογότυπο και φαίνεται να είναι υπό κατασκευή.

 

Ο Σάββας Σαββίδης και το λογότυπο της Καβάλας σε ορισμένες από τις εκδοχές που παρουσιάστηκαν