Το πρόγραμμα προβολής που πρόκειται να υλοποιηθεί στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου» από την εταιρία «Marketing Greece» με τη στήριξη της «Fraport Greece»και του Επιμελητηρίου Καβάλας παρουσιάστηκε σήμερα Τρίτη 16 Απριλίου σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο LUCY στην Καβάλα. 

 

Όπως τονίστηκε οι Ενώσεις Ξενοδόχων Καβάλας και Θάσου ενώνουν τις δυνάμεις τους με τη Fraport Greece και τη Marketing Greece για την προβολή του τουριστικού προϊόντος των προορισμών, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη και μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την συντονισμένη δράση και την αξία των συνεργειών.

 

 

 

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής 

 

Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις του destination marketing, το πρόγραμμα προώθησης και προβολής Καβάλας – Θάσου περιλαμβάνει το τρίπτυχο:

 

 

Ανάπτυξη περιεχομένου με δημιουργία φωτογραφικού υλικού, παραγωγή travelvideoγια αξιοποίηση στα Social Media και σχεδιασμό αφιερώματος στο Discover greece.com, αποτυπώνοντας τις εμπειρίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προορισμών σε 3 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά). 

 

Ψηφιακή καμπάνια όπου μέσα από Social Media Takeover ένας digitalinfluencerθα καταγράψει τις βιωματικές εμπειρίες των προορισμών, καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com καθώς και στοχευμένο πλάνο ψηφιακής προβολής και προώθησης.

 

Ενέργειες δημοσιότητας με διοργάνωση media και bloggers ταξιδιών από διεθνείς αγορές. 

 

«Είναι βασικό μας στόχος να δημιουργούμε κοινό πεδίο δράσης με την συμμετοχή των πολλών γιατί πιστεύουμε ότι η επιτυχία είναι συλλογικό αποτέλεσμα. Η νέα αυτή Σύμπραξη Τουρισμού αποτελεί μια ισχυρή πρωτοβουλία που θα δώσει νέα δυναμική στον προορισμό, και είμαστε χαρούμενοι για την υποστήριξη της από την τοπική κοινωνία» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

 

 

Στο χαιρετισμό που απηύθυνε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας Αντώνης Μιτζάλης, τόνισε μεταξύ άλλων«Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε σήμερα την πρώτη κοινή δράση φορέων του τουρισμού της περιοχής μας: του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, του Επιμελητηρίου Καβάλας, της Fraport Greece και της Marketing Greece. Η Καβάλα και η Θάσος διαθέτουν μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους τουρίστες που θα επιλέξουν να τις επισκεφτούν. Η συνεργασία των τοπικών φορέων έχει στόχο να αναδείξει τα ιδιαίτερα αυτά πλεονεκτήματα με χρήση των σύγχρονων μέσων προώθησης που διαθέτει η Marketing Greece». Ο κ. Μιτζάλης αναφέρθηκε και στη δυνατότητα αξιοποίησης του αεροδρομίου της Καβάλας θέτοντας το ζήτημα των ελλιπών πτήσεων από και προς την Αθήνα αλλά και άλλους προορισμούς. «Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα που μπορούν να γίνουν εύκολα προσιτά με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του πρόσφατα ανακαινισμένου αεροδρομίου της Καβάλας», είπε χαρακτηριστικά. 

 

 

Στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Θάσου ως τουριστικός προορισμός αναφέρθηκε στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου Πάρις Παρασχούδης «Κύριοι στρατηγικοί στόχοι της συνέργειας «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου» είναι: α) η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η διαμόρφωση θετικής εικόνας για τη Θάσο και β) η  άμβλυνση της εποχικότητας που συνδέεται με τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και τον ποιοτικότερο τουρισμό (αύξηση της μέσης ταξιδιωτικής δαπάνης).Για την επίτευξη των στόχων, αλλά και των προτεινόμενων ενεργειών, καθοριστικοί παράγοντες, είναι η σταδιακή επίλυση και αντιμετώπιση διαχρονικών προβλημάτων, που παραβλέπουν όσοι ασχολούνται με την τουριστική προβολή του προορισμού, και είναι: η συλλογικότητα, η αντίληψη επαρκούς γνώσης για τη διαχείριση του προορισμού και η έλλειψη οργάνωσης και προγραμματισμού. Η συνεργασία με τη Marketing Greece με τη γνώση και την εμπειρία της, θα μας βοηθήσει σ’ αυτή την κατεύθυνση» είπε μεταξύ άλλων. 

 

Για μια κοινή στοχευμένη τουριστική προβολή του νομού Καβάλας έκανε λόγο ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας στο χαιρετισμό του. Όπως είπε «Ο τουρισμός για την περιοχή μας παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην οικονομία και την ανάπτυξη της, αφού αποτελεί περίπου το 65% του ΑΕΠ του Νομού και είναι ο βασικότερος και πιο δυναμικός τομέας του Νομού Καβάλας. Η σημερινή συνάντηση των φορέων σε μια κοινή προσπάθεια ανάπτυξης κοινών δράσεων για την στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου μέσα από επικοινωνιακά δίκτυα μεγάλης προσβασιμότητας, έρχεται να αναδείξει την επιθυμία όλων μας, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να συνεργαστούμε στον κοινό στόχο, που είναι να προβάλουμε την περιοχή μας σαν τουριστικό προορισμό και να διευρύνουμε την καλοκαιρινή περίοδο». 

 

Η εκπρόσωπος της Fraport Greee είπε μεταξύ άλλων «Είμαστε πεπεισμένοι ότι μόνο μέσω των συνεργειών μπορούμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα ως προς την προώθηση των διαφόρων προορισμών που εξυπηρετούμε και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε την πορεία μας. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους τοπικούς φορείς που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία αυτή και δεσμευόμαστε ότι θα την υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο».

 

 Σημειώνεται ότι ερωτηεθείς σχετικά με το κόστος της όλης καμπάνιας ο κ. Παρασχούδης τόνισε πως για την ώρα δεν υπάρουν κάποια στοιχεία που μπορούν να ανακοινωθούν καθώς όπως είπε να τεθούν όλα τα θέματα της προβολής και στη συνέχεια να αποτιμηθεί το κόστος. 

 

Κάτια Γιαννουκάκου