Από τις 11 έως τις 16 Μαρτίου, δύο εκπαιδευτικοί και εννέα μαθητές του 2ου Γυμνασίου Καβάλας ταξίδεψαν στο Στρασβούργο της Γαλλίας, στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus.

 

 

Σχετική ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

“Την περίοδο 11-16 Μαρτίου 2024 δύο εκπαιδευτικοί και ομάδα εννέα μαθητών μαθητριών του 2ου Γυμνασίου Καβάλας ταξίδεψαν στο Στρασβούργο της Γαλλίας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ “2nd Gymnasium of Kavala: Eurolab”. 

 

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεναγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο του Στρασβούργου και τον καθεδρικό ναό της πόλης και επισκέφθηκαν το μουσείο Μοντέρνας Τέχνης για να ιχνηλατήσουν τις αξίες του ευρωπαϊκού πολιτισμού σε έργα τέχνης του 20ου και του 21ου αιώνα.

 

Επισκέφθηκαν το μνημείο Alsace Moselle για να γνωρίσουν την ταραχώδη ιστορία της περιοχής, τις προσπάθειες Γάλλων και Γερμανών να προσαρτήσουν την Αλσατία και την Λορένη στις αρχές του 20ου αι., ποικίλες πτυχές της ιστορίας του Β’ Π.Π. και τέλος την προσπάθεια που κατέβαλαν οι λαοί της Ευρώπης για να υλοποιήσουν την ευρωπαϊκή ιδέα. 

 

Επισκέφθηκαν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όπου παρακολούθησαν μέρος της συνεδρίασης της ολομέλειας, συζήτησαν με τους Έλληνες Ευρωβουλευτές κ.κ. Κούλογλου και Κύρτσο και έμαθαν πώς λειτουργούν οι ευρωπαϊκοί θεσμοί με τις διαδραστικές εφαρμογές στον χώρο επισκεπτών του Ευρωκοινοβουλίου. 

 

Η αποστολή επισκέφθηκε το Colmar, όπου περιηγήθηκε στο κέντρο της πόλης και επισκέφθηκε το μουσείο Bartholdi, στο οποίο έκτος από τα έργα του γλύπτη ήρθε σε επαφή με την ιστορία των σχέσεων Ευρώπης και Αμερικής, από τον 18ο έως τον 20ο αι.

 

Τέλος, κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής επίσκεψης οι μαθήτριες και οι μαθητές χρησιμοποίησαν ποικίλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, απήλαυσαν την άνεση και την ασφάλεια των μετακινήσεων στην Ευρώπη, κατάλαβαν τι σημαίνει ελευθερία μετακίνησης εντός του χώρου Σένγκεν, επικοινώνησαν με τις οικογένειές τους στην Ελλάδα χωρίς επιπλέον χρεώσεις κινητής τηλεφωνίας και συνειδητοποίησαν έτσι στην πράξη ποικίλες όψεις του ευρωπαϊκού τρόπου ζωής και κάποια από τα οφέλη που διασφαλίζει στους πολίτες της η Ε.Ε. 

 

Οι μαθήτριες και οι μαθητές κατέγραψαν τις εμπειρίες τους σε συνεργατικό blog που θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.”