Αγανάκτηση έχουν προκαλέσει οι απαντήσεις που λαμβάνουν οι δεκάδες χιλιάδες συνδρομητές της σταθερής και κινητής της Cosmote στην Καβάλα σχετικά με τη μεγάλη βλάβη που «γονάτισε» το δίκτυό της.

 

Καταρχάς πολλοί λάμβαναν μήνυμα μέσα από την εφαρμογή της Cosmote, όταν επιχειρούσαν να κάνουν τεχνικό έλεγχο, ότι η γραμμή τους λειτουργεί κανονικά, κάτι που προφανώς δεν ίσχυε.

 

Άλλοι έκαναν σχετικό αίτημα και τους ήρθε απαντητικό μήνυμα sms ότι η σύνδεσή τους θα αποκατασταθεί στις 21 Φεβρουαρίου δηλαδή την Τετάρτη, κι αφού θα έχουν μεσολαβήσει τρία ολόκληρα 24ωρα από την στιγμή που κατέρρευσε το δίκτυο.

 

Στην ουσία πρόκειται για αυτοματοποιημένο μήνυμα που στέλνει η εταιρία σε ανάλογες περιπτώσεις, δίνοντας περιθώριο για 2+1 εργάσιμες ημέρες.

 

Τεχνικοί της Cosmote ανέφεραν στο KavalaNews ότι το πρόβλημα θα λυθεί πολύ νωρίτερα, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να προσδιορίσουν τον ακριβή χρόνο.

 

Μπορεί να είναι αργά απόψε Κυριακή, μπορεί και μέσα στη Δευτέρα.

 

Στις επίμονες ερωτήσεις του KavalaNews σχετικά με τα σημεία του δικτύου κορμού που η εταιρία υποστηρίζει ότι υπέστησαν ταυτόχρονη βλάβη, τηρείται σιγή ιχθύος.

 

Το όλο θέμα έχει προκαλέσει μια έντονη δημόσια συζήτηση για το πόσο ευπαθές είναι το δίκτυο του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού παρόχου της χώρας, δεδομένου ότι δεν δουλεύει κανένα σταθερό τηλέφωνο, σύνδεση Ίντερνετ και κινητή τηλεφωνία, από την περιοχή του Κιλκίς και των Σερρών έως τον Έβρο και έως τη Λήμνο.

 

Εντωμεταξύ, τα τηλεφωνικά κέντρα της αστυνομίας (100), της πυροσβεστικής (199) και του ΕΚΑΒ (166) φαίνεται ότι ενεργοποίησαν εκτροπή στο 112 ώστε να μπορεί να καλέσει ο κάθε πολίτης.

 

Επίσης έγινε γνωστό ότι ορισμένοι αριθμοί κινητής τηλεφωνίας της Cosmote είναι ενεργοί εφόσον η συσκευή κινητού ρυθμιστεί στη χρήση δικτύου 2G.