Δεν έχουν τελειωμό οι καταγγελίες για διακρίσεις εις βάρος των ΑμεΑ από τραπεζικά ιδρύματα. Μετά το πρόσφατο περιστατικό με τη συμπεριφορά υπαλλήλου σε ζευγάρι κωφών πελατών, έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα συμβάν, αυτή τη φορά εις βάρος ενός ανθρώπου με προβλήματα όρασης.

 

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του νομαρχιακού συλλόγου ΑμεΑ ν. Καβάλας Μάκης Κρεμμύδας, μιλώντας στον KavalaNews 102,8, σε πρόσφατη συναλλαγή του με τραπεζικό κατάστημα της Καβάλας, «έπεσε θύμα» του πρωτοκόλλου εξυπηρέτησης ατόμων με προβλήματα όρασης.

 

Όπως είπε, επισκέφτηκε συγκεκριμένο κατάστημα στην πόλη της Καβάλας με σκοπό να λάβει την κάρτα συναλλαγών (η οποία, για άγνωστο λόγο, δεν του είχε ταχυδρομηθεί).

 

Όταν ο τραπεζικός υπάλληλος αντιλήφθηκε το πρόβλημα όρασης που αντιμετώπισε ο κ. Κρεμμύδας, «ενεργοποίησε» ένα διαφορετικό πρωτόκολλο αντιμετώπισης, το οποίο, αντί να βοηθήσει, ταλαιπώρησε τον πελάτη.

 

Ως εκ τούτου, για μία συναλλαγή που απαιτεί ελάχιστη ώρα, ο κ. Κρεμμύδας υποχρεώθηκε να αναμένει σχεδόν 1,5 ώρα. Όπως τόνισε, κάτι τέτοιο αμφισβητεί επί της ουσίας την δικαιοπρακτική ικανότητα των ατόμων με αναπηρία και τη δυνατότητα σύναψης δεσμευτικών σχέσεων.