τουριστική προβολή

Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ.

Μεγάλη αποστολή δημοσιογράφων από την Ρουμανία, της κρατικής τηλεόρασης όσο και άλλων επικοινωνιακών μέσων, θα επισκεφθεί την Καβάλα και την Θάσο

«Γαλάζια πολιτεία» με κρυστάλλινες ακτές, μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς, ονειρική θέα, μεσογειακή κουζίνα, χαλαρές βόλτες, κοντινές αποδράσεις σε νησιά, γραφικά χωριά και βουνά.

Την πρώτη συνεδρίαση της μέσα στο 2021 πραγματοποίησε την Τετάρτη (21/4) η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Καβάλας.

 

Διαδικτυακή καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού του νησιού της Θάσου υλοποιεί ο Δήμος. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση η καμπάνια έχει ανατεθεί σε εταιρεία η οποία μέσω των socialmedia θα προβάλλει το νησί σε έξι χώρες.

Με σχέδιο ειδικής προβολής για τη Χαλκιδική και για τις τουριστικές περιοχές που επλήγησαν από την πανδημία με τα περιοριστικά μέτρα αυτό το καλοκαίρι επιχειρεί το Υπουργείο Τουρισμού να αναπληρώσει τα σπασμένα της φετινής περιόδου σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργού Χάρη Θεοχάρη.

Τη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προβολής της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσίασε σήμερα Τετάρτη 20 Φεβρουαριου σε ειδική εκδήλωση η Marketing Greece, η εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουρι

Εντυπωσιακή από κάθε πλευρά υπήρξε η παρουσίαση της Καβάλας ως τουριστικού προορισμού καθώς και της δράσης Kavala Tales of Taste της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ στην γαλλική πρωτεύουσα την

Στην τουριστική έκθεση Philoxeniaσυμμετείχε με δικό του περίπτερο ο Δήμος Καβάλας προβάλλοντας την πόλη ως τουριστικό, πολιτιστικό και γαστρονομικό προορισμό, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ. 

"Η Καβάλα ξεδιψάει"... Με τον τίτλο αυτό, γνωστή εταιρεία εμφιαλωμένου νερού δημιούργησε ένα βίντεο 45 δευτερολέπτων αφιερωμένο στην πόλη της Καβάλας.

"Να μην βάζουμε από την πίσω πόρτα ζητήματα, δίνοντας εμείς δικαιώματα σε πάγιες απαιτήσεις κάποιας άλλης πλευράς, με αντίκτυπο στο πολύ ευαίσθητο και με πολιτικές προεκτάσεις ζήτημα της Θράκης. Ας μην δίνουμε εμείς δικαιώματα με τις επιλογές μας σε αυτούς που επιχειρηματολογούν εναντίον της πατρίδας μας. Εκόντες, άκοντες, δημιουργούμε από μόνοι μας ένα θέμα με εθνικές προεκτάσεις..."

Σε ένα βίντεο 4 λεπτών για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας ΑΜΘ δεν χώρεσε η Θάσος και το Παγγαίο… Χώρεσε όμως η δήλωση του αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κώστα Αντωνιάδη... 

Η πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” της Google στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

 

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συμμετείχε, εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ, στην διεθνή έκθεση World Travel Market που έγινε 2-5 Νοεμβρίου στο Λονδίνο, με στόχευση να ενδυναμωθεί το του

Ένα νέο βίντεο τουριστικής προβολής με έμφαση στον εναλλακτικό τουρισμό λανσάρισε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ιδιαίτερη επιτυχία σημείωσαν οι εργασίες και οι συναντήσεις της αποστολής τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Δράμας στη Σμύρνη της Τουρκίας το διάστημα 23-25 Απριλίου 2015. Βασικός στόχος της αποστολής ήταν η προώθηση του τουριστικού προϊόντος τόσο του Δήμου Δράμας όσο και της ευρύτερης περιοχής

Σε μια μεγάλη τουριστική έκθεση του Λονδίνου που απευθύνεται σε 50.000 επισκέπτες και διοργανώνεται από τους Times, συμμετέχει αυτές τις ημέρες η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Συμμετέχουν ο Φορέας Διαχείρισης Δέλτα Νέστου – Βιστωνίδας -Ισμαρίδας και ο Οργανισμός Τουρισμού Θάσου.