Πρωτοσέλιδα

Με ελλιπές προσωπικό λειτουργεί η Δημοτική Αστυνομία Καβάλας μετά την ανασύστασή της πριν από 2,5 χρόνια. Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Ηλία Καλεντερίδη στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Δευτέρας 26 Νοεμβρίου, σήμερα τη Δημοτική Αστυνομία στελεχώνουν 21 άτομα από τα οποία εργάζονται τα 18 καθώς οι υπόλοιποι εργαζόμενοι βρίσκονται σε άδεια για διάφορους λόγους, κυρίως υγείας. 

 

Από τα 18 άτομα στους δρόμους για την αστυνόμευση της πόλης βρίσκονται μόλις τα 13 καθώς τα υπόλοιπα είναι διοικητικοί υπάλληλοι και ένας ο προϊστάμενος της υπηρεσίας. 

 

Να σημειωθεί ότι μετά την ανασύσταση της Δημοτικής Αστυνομίας περιορίστηκαν και οι αρμοδιότητες των Δημοτικών Αστυνομικών όπως η ρύθμιση της κυκλοφορίας, οι αυτοψίες για την πολεοδομία ή ο έλεγχος λειτουργίας των καταστημάτων. 

 

Ο μεγαλύτερος χρόνος της ημέρας των Δημοτικών Αστυνομικών πάντως σύμφωνα με τον κ. Καλεντερίδη δαπανάται στις επιδόσεις των εγγράφων προς πολίτες και υπηρεσίες. 

 

 

Τα πεπραγμένα της Δημοτικής με αριθμούς 

 

Από τη 1/1/18 έως τις 31/10/18 η υπηρεσία της Δημοτικής Αστυνομίας, η οποία πλέον αποτελείται από 18 εν ενεργεία υπαλλήλους και λειτουργεί σε 2 βάρδιες (6 – 10 άτομα στην πρωινή, 2 άτομα στην απογευματινή, 2 άτομα στη Δ.Ε. Φιλίππων), στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της και εφαρμόζοντας τους σχετικούς νόμους και τις κανονιστικές αποφάσεις του Δήμου, προέβη  σε πλήθος ενεργειών, ελέγχων, αυτοψιών κτλπ οι οποίες συνοψίζονται ως εξής:

1.ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΕΙΣ:Έχουν βεβαιωθεί κατόπιν ελέγχου από υπαλλήλους της Δημοτικής Αστυνομίας 3.760 παραβάσεις Κ.Ο.Κ. για παράνομη στάθμευση και έχουν αφαιρεθεί 25πινακίδες.

2.ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:Επιδόθηκαν 1303έγγραφα, τα οποία εκδόθησαν από διάφορες υπηρεσίες του Δήμου ή άλλων Δήμων, υπηρεσιών και φορέων της χώρας.

3.ΣΦΡΑΓΙΣΕΙΣ: 69 υποθέσεις περί εκτέλεσης σφραγίσεων-αποσφραγίσεων ή προσωρινής αφαίρεσης άδειας.

4.ΑΥΤΟΨΙΕΣ: 124 αυτοψίες έχουν γίνει για γνωμοδότηση για χορήγηση άδειας κοινοχρήστου χώρου για τραπεζοκαθίσματα ή εμπορεύματα, για τοποθέτηση σκαλωσιάς και για τοποθέτηση κάδου (container)

5.ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ-ΕΣΤΙΕΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ: Πραγματοποιήθηκαν 46 αυτοψίες που αφορούν σε οικόπεδα-οικίες για θέματα καθαριότητας, χόρτων και οτιδήποτε δύναται να αποτελέσει εστία μόλυνσης ή πυρκαγιάς.

6.ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ: Η υπηρεσίαέχει ασχοληθεί με 28 υποθέσεις που αφορούν σε ζώα συντροφιάς.

7.ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΕΣ: Έγιναν15 έλεγχοι για υπαίθριο εμπόριο και η Υπηρεσία προέβη στην επιβολή προστίμου και στην κατάσχεση των προϊόντων στους 7από αυτούς, λόγω έλλειψης των απαιτούμενων εγγράφων.

8.ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ ΧΩΡΟΥ:Πραγματοποιήθηκαν 182 έλεγχοι σε καταστήματα ως προς την κατάληψη κοινόχρηστου χώρου, είτε κατόπιν καταγγελίας είτε αυτεπάγγελτα. Σε 66από αυτούς διαπιστώθηκαν παραβάσεις και έγιναν οι προβλεπόμενες από το Νόμο ενέργειες.  

9. ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΜΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Πραγματοποιήθηκαν 253αυτοψίες είτε κατόπιν καταγγελίας είτε αυτεπάγγελτα. Σε 159 περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες απομάκρυναν τα οχήματα κατόπιν ενημέρωσης, 31οχήματα απομακρύνθηκαν με γερανό και 63 περιπτώσεις εκκρεμούν εν αναμονή ολοκλήρωσης της χρονικής περιόδου που ορίζει ο νόμος προκειμένου η υπηρεσία να προχωρήσει σε απομάκρυνσή τους.

 

Τέλος, πρέπει να επισημανθεί ότι την ίδια χρονική περίοδο εντάθηκαν οι έλεγχοι σε περιοχές στις οποίες είχαν διαπιστωθεί ιδιαίτερα προβλήματα σχετικά με παράνομη στάθμευση (Οδός Βενιζέλου) ή παράνομη κίνηση οχημάτων (πεζόδρομοι) καθώς επίσης και ότι η υπηρεσία συνδράμει στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της σε όποιες άλλες περιπτώσεις απαιτηθεί (εκδηλώσεις, αγώνες, έκτακτα μέτρα κτλπ).